Kummallista

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

dudek
Viestit: 215
Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
Paikkakunta: Vantaa

Kummallista

Viesti Kirjoittaja dudek » To Elokuu 28. 15:52:37 2003

Tulipas tuossa taas ropailtua ton eskortin kanssa ja ilmeni aika hauska juttu taas kerran. Auto käy tosi huonosti, ihan kuin kolmella pytyllä. No testailin tulpanjohtoja irrottelemalla, että mikä pytty on pois pelistä. Kummastuksekseni huomasin, että otettuani kakkosen piuhan irti tulpasta ja pitämällä sitä siinä hollilla käynti muuttui tasaiseksi. Painettuani sen taas takasin tulppaan kiinni, alkoi sama kolmella pytyllä käynti jälleen. Toistin tämän muutaman kerran ja koko ajan sama juttu. Mistä moinen johtuu, että kun johto on kokonaan kiinni, ei käy kunnolla ja kun on siinä vieressä ni käy normaalisti??? ???
Niin kyseessä on siis kaasariversio OHC:stä kärjettömällä sytkällä.

Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Re:Kummallista

Viesti Kirjoittaja siipicossu » To Elokuu 28. 16:15:41 2003

Ettei olisi poikki jostain tai sitten se lyö läpi
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re:Kummallista

Viesti Kirjoittaja tanari » To Elokuu 28. 16:48:16 2003

mulla oli edellisen escon kanssa samallainen ongelma.<br>vaihdoin tulpanjohdot(laatu biltema malliset) kunnollisiin ja uudet tulpat niin toimi kun uutena ;)
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

dudek
Viestit: 215
Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
Paikkakunta: Vantaa

Re:Kummallista

Viesti Kirjoittaja dudek » To Elokuu 28. 17:59:11 2003

Jepjep, tulpat on kyllä suoraan kaupan hyllyltä, pitää kokeilla vaihtaa piuhat, jospa se siitä...

Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST

Ghia-mies
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Joulukuu 30. 17:58:29 2002
Paikkakunta: Itä-Uusimaa Jäsen #431

Re:Kummallista

Viesti Kirjoittaja Ghia-mies » Pe Elokuu 29. 17:34:13 2003

Joo, vaikuttaa siltä että kakkosen johto lyö läpi....
Citroën Jumper 10 2.2 HDi ´10
SAAB 9-5 3.0t V6 Vector Wagon ´02
BMW 525iA USA-edition ´90
Salarakas: Brunette C-kuppi ´83

Bliz
Viestit: 1773
Liittynyt: Ke Joulukuu 12. 6:33:18 2001
Paikkakunta: Espoo

Re:Kummallista

Viesti Kirjoittaja Bliz » La Elokuu 30. 3:41:30 2003

Poista koko sytytys ja ala sytyttämään puristuksilla ;)
Sisu R500 10x4
Volvo S80 D5

Ghia-mies
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Joulukuu 30. 17:58:29 2002
Paikkakunta: Itä-Uusimaa Jäsen #431

Re:Kummallista

Viesti Kirjoittaja Ghia-mies » La Elokuu 30. 12:03:20 2003

[quote author=Bliz link=board=2;threadid=13936;start=0#105284 date=1062204090]<br>Poista koko sytytys ja ala sytyttämään puristuksilla ;)<br>[/quote]<br><br>Tämä Bliz on ilmiselvä diisselifani! :)
Citroën Jumper 10 2.2 HDi ´10
SAAB 9-5 3.0t V6 Vector Wagon ´02
BMW 525iA USA-edition ´90
Salarakas: Brunette C-kuppi ´83

Vastaa Viestiin