Kenttiläisen rapinaa

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Kenttiläisen rapinaa

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Pe Lokakuu 17. 9:35:02 2003

Eli vika on nyt uusiutunut, tuossa -96 fiaskossa olevassa kentissä, oli kesällä vikana terävä naputus. <br>Vaihdettiin työntötanko = naputus kaikkosi.<br>Nyt sama naputus palasi jälleen. Kierroksilla ei ole mitään vaikutusta.<br><br>Ajattelin vaan, jos jollain muullakin on ollut samaa ongelmaa tuon kentin lohkon kanssa, kun ei puolen vuoden välein haluis tankoja vaihtaa.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Tharkad
Viestit: 1816
Liittynyt: Ma Maaliskuu 25. 15:21:30 2002
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re:Kenttiläisen rapinaa

Viesti Kirjoittaja Tharkad » Pe Lokakuu 17. 12:57:43 2003

Mulla ei kyllä ole kokemusta tosta mutta voisko siellä olla jotain häikkää voitelussa sillä alueella kun siitähän vois olla seurausta toi liiannopea kuluminen. Esim. joku kanava tukossa, liian vähän painetta etc.
http://www.monkijavarikko.fi | Cortina mk1 ja Mondeo mk4.

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Re:Kenttiläisen rapinaa

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ma Lokakuu 20. 5:38:46 2003

Eli ilmoisesti se vika johtunee liian pehmusista nostajista. Se motti ei vaan yksinkertaisesti kestä kierroksia yli 4000rpm... Näin arvailivat foordilla, ja samaa meinasin minäkin, kun oli eri nostaja kyseessä...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Vastaa Viestiin