Dta säätö

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Dta säätö

Viesti Kirjoittaja paperman » Ke Syyskuu 3. 23:28:18 2003

Oisko kellään valmiina Ohc turbon valmista säätökarttaa sekä sytkälle että bensalle Dta:n ruiskuille? Ettei tartteis lähtee summamutikassa kokeilemaan. Jos jollain ois, olisin enemmän kuin kiitollinen!!! :D
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Re:Dta säätö

Viesti Kirjoittaja paperman » To Lokakuu 23. 21:08:31 2003

Alkais projeti olla kohta siinä vaiheessa, että pitäs saada käyntiin tuo esco! Varmaan kävis jotain muustakin turbo foodista nuo arvot, että sais ees ajamalla kärriin säätöön vietäessä. Oon lukenu tuon Lontoon kielisen läpyskän jo monta kertaa, enkä vieläkään ymmärrä(savolainen)! Jos jollain ois levyllä tms. arvot, voin maksaa levyn ja postikulut.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

Ilpo
Viestit: 640
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001

Re:Dta säätö

Viesti Kirjoittaja Ilpo » To Lokakuu 23. 22:02:07 2003

Jos olet ostanut DTA:n Turbotecistä (Karala) niin varmaan heiltä löytyy myös jonkinlaiset kartat mistä lähteä liikkeelle. Ja onhan siinä boksissa valmiina sellaiset kartat millä koneen saa käyntiin. Tietysti pitää ensin asettaa tärkeimmät parametrit kohdalleen, ainakin MAP:n alue, sytytysasetukset (onko Fordin 36-1 vauhtipyörä vai joku muu triggaus), kalibroida kaasuläppä ym. Mistä koneesta on muuten kysymys?
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Re:Dta säätö

Viesti Kirjoittaja paperman » To Lokakuu 23. 22:26:06 2003

Coswortin alakerta ja ohc kansi! Onko ne perusarvot valmiina, eli eikun johdot kiinni ja starttailemaan? Ja tietysti kalibroinnit sun muut ensin. Mikkelistä tuo on hommattu, mutta Karalalle ois tarkoitus viedä! Jos nyt sais kytkettyä ensin, ei viitti raakileena viedä. En itse tosiaan ymmärrä hölkäsen pöläystä koko vehkeestä! Ei viittis särkee konetta heti. Kyseessä on E48!
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

mikko
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 8:26:12 2001

Re:Dta säätö

Viesti Kirjoittaja mikko » Pe Lokakuu 24. 8:19:12 2003

DTA:n windows-softassa on aika hyvät ohjeet siellä Help-valikossa. Niiden perusteella pystyy ainakin hahmottamaan, mitä mikäkin parametri tarkoittaa. Se boksin mukana tullut läpyskä on aika huono, ei siitä paljon hyötyä ollut. Jos käynnistyminen tuottaa vaikeuksia, lukaise tuo minun aloittama DTA-topic:<br>http://www.cosworthrsclub.com/yabbse/in ... ><br>Ostit boksin Jääskeläiseltä ilmeisesti (street turbo)? Tuosta firmasta vaan sen verran, että tekee aika paskaa. Ite oon pakosarjan ja putkiston siellä teettänyt ja varsinkin jälkimmäisestä ei ollut kuin harmia. Aika kyläseppä koko kaveri, jos sulla on hevosenkenkää monimutkaisempi projekti niin en suosittelisi tuonne viemään.<br><br>Sorry off topicista..<br>
ex. Jäsen #41
kuutiotuumat ratkasoo

Vastaa Viestiin