Vanhakoppaan turpo

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

fomoco3

Vanhakoppaan turpo

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Su Lokakuu 26. 21:49:38 2003

Tästä on jatistu jo monesti mutta elikkä onkos ne nyt niin ettei sitä ahdinta saa enää laittaa vanhakoppaan?<br><br>Onnistuisko seuraavalla tavalla että pistäisin nyt tuohon riesaan turbon ja muut vempaimet jonka jälkeen muutoskatsastus...sitten pois rekisteristä,kone irti ja escon keulille vai alkaako ne mittaileen niitä tehoja...vai mitäää?? ???<br><br>Alkaa oleen aika epätoivoista että sen sais turbopapereille... ::) :P
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

Hectori
Viesti:

Re:Vanhakoppaan turpo

Viesti Kirjoittaja Hectori » Su Lokakuu 26. 21:58:01 2003

kyllä sinne turbon saa asentaa kunhan ei ne teho prosentit nouse yli sallitun. (sitähän voi jokainen sitten itse päättää pitääkö sen leimasedälle annetuissa arvoissa noi turbon paineet. mutta laitonta se on jos niitä nostaa yli rekisteriotteessa mainitun rajan.)<br><br>ja mä en ainakaan ymmärrä mitä auttaisi että käyttää koneen sierran nokalla. <br><br>ja jos ei leimamies hyväksy niin se on laitonta laittaa millään keinoilla ilman lupaa.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

tanari
Viesti:

Re:Vanhakoppaan turpo

Viesti Kirjoittaja tanari » Su Lokakuu 26. 22:48:26 2003

tekniikka puolen juttuja, ite en nää mitään estettä, miksei vois turbotekniikkaa pistää vanhakoppaan.
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

Vastaa Viestiin