1.3 kentin vaihto 1.6 kenttiin

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Henkku007
Ylläpitäjä

1.3 kentin vaihto 1.6 kenttiin

Viesti Kirjoittaja Henkku007 » Ti Marraskuu 18. 22:21:02 2003

Joo sori nyt että taas alotin "turhan" topikin, tällänen topikki on varmasti jossain (heittäkää urlia tj.)<br><br>Eli kestäiskö vakio pikkuloota tota 1.6 kenttiä, ja mitä muutoksia pitää tehä että sais jopa leimanki sille? ;) Takarummut ainaki 9tuumasiks?<br><br>2litranen ohcikin olis tietenki vaihtoehto, siitä lukenu miltei kaiken tarpeellisen, mutta ei viitsisi sitä heti noin ekaksi rojektiksi. <br><br>Mutta jos 1.6kentti haluaa sen ison lootan, niin silloin olis periaatteessa järkevämpää laittaa se 2litranen samantien. Joidenkin lähteiden mukaan se 1.3:n loota pitäis kestää se isompi kentti.<br><br>

RS2600
Viestit: 99
Liittynyt: Pe Elokuu 30. 18:48:59 2002
Viesti:

Re:1.3 kentin vaihto 1.6 kenttiin

Viesti Kirjoittaja RS2600 » To Marraskuu 20. 19:27:11 2003

Samat laatikothan noitten kenttien perässä on ollut joten kestää minkä kestää.

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Re:1.3 kentin vaihto 1.6 kenttiin

Viesti Kirjoittaja Hectori » To Marraskuu 20. 21:32:20 2003

no oikeastaan sama homma tuossa taitaa olla kuin OHC koneeseen vaihtamisessa. sä joudut kumminkin jarruja isontaan kun moottorin vaihdat. tossa 1.6 litrasessa kentissäkin näyttää olevan isommat jarrut kuin 1.3sessa. ja levyt eteen.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

Cleveland
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Cleveland » Su Marraskuu 30. 19:40:13 2003

No jos löytyy levyt edestä niin taakse vaan 9" rummut niin sill pitäs selvitä ainakin mk2:sen kohdalla. OHC vaatii jo isot tolpat ja etupalkin vahvistamisen...

Vastaa Viestiin