
ohc kannen voitelu?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 166
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 17:42:01 2001
- Paikkakunta: lempäälä
- Viesti:
ohc kannen voitelu?
elikkä onko ohc:n kansissa käytetty muunlaista nokan voitelua kun se perinteinen putki.nyt uudessa kannessa keskimmäisen laakeri pukin ylempi reikäkin on kierteytetty m6,se mistä putkeen menee öljy,mikä yleensä on ollu sileä.ja edestä katsottuna vasemmalla puolella joka laakeri pukissa on m6 kierre reikä,ei kyllä läpi asti mut mitä v...tua?ei o vaan ennen tullu tommosta vastaan. 

-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: ohc kannen voitelu?
Kuten jahnu tuossa jo vihjaisikin, kannessa on ollut kiinni ns. sisältävoiteleva nokka. Ja ne ylimääräiset m6:set reiät ovat nokkaan kuuluvan loiskepellin kiinnityspisteet. Muistaakseni yleisin sisältävoitelevanokka, jollei lähes ainoa, oli ykkösryhmän RS2:n GP1 (=German Profile 1) 313ast.mk kax kirjoitti:elikkä onko ohc:n kansissa käytetty muunlaista nokan voitelua kun se perinteinen putki.nyt uudessa kannessa keskimmäisen laakeri pukin ylempi reikäkin on kierteytetty m6,se mistä putkeen menee öljy,mikä yleensä on ollu sileä.ja edestä katsottuna vasemmalla puolella joka laakeri pukissa on m6 kierre reikä,ei kyllä läpi asti mut mitä v...tua?ei o vaan ennen tullu tommosta vastaan.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 166
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 17:42:01 2001
- Paikkakunta: lempäälä
- Viesti: