lastut

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

jiivee
Viestit: 1300
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:00:36 2001

lastut

Viesti Kirjoittaja jiivee » Pe Tammikuu 2. 14:34:04 2004

Sopiiko siipicossun lastu elikkä oliko se boksi L1 lastu myöhempään 2wd cosaan olikohan L6 boksiin?

SiipiCozzu
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 16:18:00 2001
Paikkakunta: Satakunta

Viesti Kirjoittaja SiipiCozzu » Pe Tammikuu 2. 14:36:28 2004

Boksit sopii vice versa, lastut ei.
(siis L1 <-> L6, L8 on jo eri)

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Pe Tammikuu 2. 14:38:02 2004

lastut ei ole vaihtokelpoisia kumminkaan päin.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

jiivee
Viestit: 1300
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:00:36 2001

Viesti Kirjoittaja jiivee » Pe Tammikuu 2. 14:43:07 2004

Kiitos.

L@RE
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja L@RE » Pe Tammikuu 2. 15:24:36 2004

Ovatko L1 ja L6 boksien lastut päällepäin samanlaiset,
eli voiko vahingossa mennä boksi ja lastu sekaisin vai onko
niiden ohjelma vain erilainen?

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Pe Tammikuu 2. 22:49:12 2004

Piiri on aihiona sama, vain proggis on eri. Onneksi joku on ajatellut Marellilla asiaa: Jos laitat siiven L1:een taxin L6 lastun, öljynvaihto lienee pahin mahdollinen "tuho" jos yrittää veivata käyntiin huolimatta kojelaudassa palavasta ECU:n häiriövalosta; suuttimet kokoajan 100% auki. Köyhemmin varustetussa sedanissa :wink: valoa ei ole mutta tuhoa ei siinäkään ei synny jos yrittää hommaa päinvastoin.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Vastaa Viestiin