tulpan kierteet
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: Pe Tammikuu 2. 22:02:14 2004
- Paikkakunta: KOUVOLA
tulpan kierteet
pystyyköhän sierran 2.0i doch koneeseen tekemään tulpan kierteet kannen ollessa kiinni? vaikuttaa aika ahtaalta
SIERRA COSW 4X4 85/91 *MYYTY*
SIERRA 2.0 i dohc 4x4 -90
SIERRA 2.0 i dohc stw -89
ESCORT mk2 TBO (projekti)
opel vectra
Mazda 626 2.0i 16v 4ws
Opel rekord -74 V8+aut *MYYTY*
Rellu vm -52
suzukit : rg250 + pe250
SIERRA 2.0 i dohc 4x4 -90
SIERRA 2.0 i dohc stw -89
ESCORT mk2 TBO (projekti)
opel vectra
Mazda 626 2.0i 16v 4ws
Opel rekord -74 V8+aut *MYYTY*
Rellu vm -52
suzukit : rg250 + pe250
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Re: tulpan kierteet
Ainakin toi tulipeltiä lähinnä oleva tulpan kierre voi olla mielenkiintoinen tehtävä*TH* kirjoitti:pystyyköhän sierran 2.0i doch koneeseen tekemään tulpan kierteet kannen ollessa kiinni? vaikuttaa aika ahtaalta

#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Re: tulpan kierteet
Saattaa olla kivaa, kun jäysteet menee mukien päälle...*TH* kirjoitti:pystyyköhän sierran 2.0i doch koneeseen tekemään tulpan kierteet kannen ollessa kiinni? vaikuttaa aika ahtaalta
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: Pe Tammikuu 2. 22:02:14 2004
- Paikkakunta: KOUVOLA
Re: tulpan kierteet
ei alumiinista haittaa ole , pyörittää konetta ennen tulpan laittoaPasiZ kirjoitti:Saattaa olla kivaa, kun jäysteet menee mukien päälle...*TH* kirjoitti:pystyyköhän sierran 2.0i doch koneeseen tekemään tulpan kierteet kannen ollessa kiinni? vaikuttaa aika ahtaalta

ainoa ongelma on että tulpan reiät on syvät ja ahtaat DOCH kannessa
eli tarvisi tietää onko joku tehnyt /teettänyt ja miten onnistunut
SIERRA COSW 4X4 85/91 *MYYTY*
SIERRA 2.0 i dohc 4x4 -90
SIERRA 2.0 i dohc stw -89
ESCORT mk2 TBO (projekti)
opel vectra
Mazda 626 2.0i 16v 4ws
Opel rekord -74 V8+aut *MYYTY*
Rellu vm -52
suzukit : rg250 + pe250
SIERRA 2.0 i dohc 4x4 -90
SIERRA 2.0 i dohc stw -89
ESCORT mk2 TBO (projekti)
opel vectra
Mazda 626 2.0i 16v 4ws
Opel rekord -74 V8+aut *MYYTY*
Rellu vm -52
suzukit : rg250 + pe250
-
- Viestit: 618
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 16:18:00 2001
- Paikkakunta: Satakunta
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: To Tammikuu 29. 22:47:55 2004
- Paikkakunta: Salo
- Viesti:
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: Pe Tammikuu 2. 22:02:14 2004
- Paikkakunta: KOUVOLA
Tiedän eli porataan "tyhjäksi" vastakierre ja helicoil. mutta onnistuuko dohc :iin (edellinen omistaja ei ollut saanut tulppia menemään kierteilleen , niin oli tod. näköisesti vetänyt paineilmaräikällä väärille kierteille kiinni. eikä viittisi tulppien vaihdon takia muuten ehjää kantta irrottaa)ckolli kirjoitti:Helicoilia olen joskus käyttänyt ja on oikeastaan ainut millä kantta irrottamatta kannattaa tehdä.
SIERRA COSW 4X4 85/91 *MYYTY*
SIERRA 2.0 i dohc 4x4 -90
SIERRA 2.0 i dohc stw -89
ESCORT mk2 TBO (projekti)
opel vectra
Mazda 626 2.0i 16v 4ws
Opel rekord -74 V8+aut *MYYTY*
Rellu vm -52
suzukit : rg250 + pe250
SIERRA 2.0 i dohc 4x4 -90
SIERRA 2.0 i dohc stw -89
ESCORT mk2 TBO (projekti)
opel vectra
Mazda 626 2.0i 16v 4ws
Opel rekord -74 V8+aut *MYYTY*
Rellu vm -52
suzukit : rg250 + pe250