Essi kipeä?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Essi kipeä?
Joo-o....
Onkos muilla ollut vastaavia onkelmia:
Hiljattain on alkanut ilmetä nykimistä kun jarruttaa moottorilla... mistäpä voisi johtuu?
Toinen pienempi onkelma...
Mistä johtuu et nopeus mittarin viisari heiluu balttiarallaa 80 kohdilla suht hervottomasti eessun taassun....
Ei johdu siis siitä että pomppisin kaasupolkimen päällä...
Ja katiska on Esco STW 1.8 kiukaalla ja vm.-98
Kiitos jälleen!
Onkos muilla ollut vastaavia onkelmia:
Hiljattain on alkanut ilmetä nykimistä kun jarruttaa moottorilla... mistäpä voisi johtuu?
Toinen pienempi onkelma...
Mistä johtuu et nopeus mittarin viisari heiluu balttiarallaa 80 kohdilla suht hervottomasti eessun taassun....
Ei johdu siis siitä että pomppisin kaasupolkimen päällä...
Ja katiska on Esco STW 1.8 kiukaalla ja vm.-98
Kiitos jälleen!
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
Oon kuulu kans et poski laakerit vois aiheuttaa tuota...mut kuulemma lähinnä CVH pannuisissa tuota on ilmennyt, eli "vanhemmissa - uusissa" escoissa...
ei tosiaan ilmene ku tos suunnilleen 80 tienoilla...se hieman ihmetyttää... jos noi poskilaakerit olis entiset niin eiks se ilmenis koko alueella?
Itseasiassa toi vika on ollut varmaan nyt 20000 kilsaa jo, mut nyt viime aikoina vasta voimistunut...
oon vaan ajatellut ettei se vakavaa voi olla...
ei tosiaan ilmene ku tos suunnilleen 80 tienoilla...se hieman ihmetyttää... jos noi poskilaakerit olis entiset niin eiks se ilmenis koko alueella?
Itseasiassa toi vika on ollut varmaan nyt 20000 kilsaa jo, mut nyt viime aikoina vasta voimistunut...
oon vaan ajatellut ettei se vakavaa voi olla...

-
- Viesti:
mulla on vähän ollut samaa ongelmaa, mutta auto nykii joka nopeudessa tasakaasulla ajettaessa. kiihdyttäessä ei. ja sitten moottorijarrutuksessa on paukkuja pakoputkessa(hyvin piäniä). en ole kerennyt kattoon vielä mikä vikana on, mutta kokeile Sodfor nykiikö sullakin tasakaasulla ajettaessa hieman. ajat vaikka tasakaasulla loivaa alamäkeä niin se mulla ainakin voimistuu.
-
- Ylläpitäjä