DHLA ja ahto
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
DHLA ja ahto
Sopiiko siis nuo DHLA turbokaasuttimiksi? Jossain näin projkektin jossa kyseiset kaasarit ois asennettu turbon kanssa, eli kysymys on muistanko väärin vai onko nuo tosiaan sopivat turbon kanssa?
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Voi käyttää jos kaasuttimet ovat paineistetut.
http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... paineistus
http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... paineistus
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
muuttamisesta
tuolla luki toisessa topicissa että pitää muuttaa osia jos e haluaa et ei taivu/tjsp. paineen alla.
Kuitenkin ilmanpaine han on 1bar, joka on jo turbokäytössä aikas paljon?
Vai muistanko ihan väärin?
kun oon lueskellu et porukat ajaa 0.4 barin ahdoilla. Eihän tämmösiin koneisiin jotka toimii 1bar tai alle tarvii mitää erikoisia juttuja koska paine ois sama kun moottorin ollessa sammuksissa ilman turboa?
Voi olla että muistelen ihan väärin, mutta korjatkaas!
Kuitenkin ilmanpaine han on 1bar, joka on jo turbokäytössä aikas paljon?
Vai muistanko ihan väärin?
kun oon lueskellu et porukat ajaa 0.4 barin ahdoilla. Eihän tämmösiin koneisiin jotka toimii 1bar tai alle tarvii mitää erikoisia juttuja koska paine ois sama kun moottorin ollessa sammuksissa ilman turboa?
Voi olla että muistelen ihan väärin, mutta korjatkaas!
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
No eihän niitä ahtopaineita nyt absoluuttisina ilmoiteta. 1bar ahtoa = ilmanpaine+1bar.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Ylläpitäjä
Re: muuttamisesta
tämä ilma mitä säkin luultavasti hengittelet on ahto mittarissa nolla, absoluuttisena yksi. jos puhutaan ahdoista niin ellei erikseen mainita niin tuota absoluuttista painetta ei lasketa mukaan lukuun, ei pitäs olla vaikeeta...hawkki kirjoitti:tuolla luki toisessa topicissa että pitää muuttaa osia jos e haluaa et ei taivu/tjsp. paineen alla.
Kuitenkin ilmanpaine han on 1bar, joka on jo turbokäytössä aikas paljon?
Vai muistanko ihan väärin?
kun oon lueskellu et porukat ajaa 0.4 barin ahdoilla. Eihän tämmösiin koneisiin jotka toimii 1bar tai alle tarvii mitää erikoisia juttuja koska paine ois sama kun moottorin ollessa sammuksissa ilman turboa?
Voi olla että muistelen ihan väärin, mutta korjatkaas!
Viimeksi muokannut RubberDuck, Ke Huhtikuu 7. 18:32:10 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti: