SMT6

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

razorass
CRSC jäsen 2014
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
Paikkakunta: Masku

SMT6

Viesti Kirjoittaja razorass » Ke Toukokuu 12. 22:30:56 2004

Nyt on se hetki käsillä että putoaa osat kiinni autoon, ja olisi mukava kuulla hiukan käytännön kokemuksia smt6 asennuksesta Is-ruiskun niskaan. Joku sanoo että ilmamäärämittarin voi korvata mapilla ja joku sanoo ettei voi. Kuinka se nyt sitten käytännössä on? Ei viitsisi turhaan ostaa mappia pölyttymään hyllyyn jos sitä ei voikaan hydyntää. Tarkoitus olisi siis käyttää tuota smt6:sta seos- ja syttykartan säätöön. Mitään lisäsuuttimia ei ole eikä tule, vaparista puhutaan. Kaikki tieto on tervetullutta.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..

capri2
Viestit: 49
Liittynyt: Ke Helmikuu 13. 8:24:00 2002
Paikkakunta: Myrskylä

Viesti Kirjoittaja capri2 » To Toukokuu 13. 8:09:19 2004

Kyllä sen voi korvata MAP:illa, tuolla Perfect Powerin epävirallisessa foorumissa aika paljon tekstiä... http://www.tuningtechnology.com/phpbb2/

Mulla kanssa kohta SMT asennus alkamassa, kunhan saisi tuon v...n kardaanin balanssiin...

Newis
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Maaliskuu 1. 10:14:43 2002

Viesti Kirjoittaja Newis » To Toukokuu 13. 9:41:37 2004

Ei voi korvata todennäköisesti mapilla ollenkaan katukäyttöön. Julkaisen tuon erittäin keskeneräisen jutun OHC:n turbottamisesta Jäsen-alueella tässä lähiaikoina, joka sisältää SMT6 kokemuksia.

Julkaisen sen nyt sitten keskeneräisenä, koska oma auto odottelee vieläkin kannen valmistumista ja 1½kk:een ei ole päässy autolla ajelemaan ja säätelemään/tutkimaan lisää.

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » To Toukokuu 13. 11:13:37 2004

Tarttis varmaan itsekin laittaa piuhat kiinni, kaikki on jo katsottu valmiiksi. Kertokaahan joku hyvä paika missa kannattaa käydä SMT6:en säädättämässä rullilla, ei ihan itsekään viitti alkaa arpoa...
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Viesti Kirjoittaja Jallu » To Toukokuu 13. 11:20:05 2004

Hartza kirjoitti:Tarttis varmaan itsekin laittaa piuhat kiinni, kaikki on jo katsottu valmiiksi. Kertokaahan joku hyvä paika missa kannattaa käydä SMT6:en säädättämässä rullilla, ei ihan itsekään viitti alkaa arpoa...
Ei kannata arpoa itse, mutta ei myöskään kannata sitä paikkaa arpoa.


Perfect Power smt-6 ja prs-2/4/8 asennus ja säätö C.A.R Sarkkola Puh.0400-122017 ja ongelmat ratkeaa.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76

Newis
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Maaliskuu 1. 10:14:43 2002

Viesti Kirjoittaja Newis » To Toukokuu 13. 19:07:22 2004

Nyt löytyy omat subjektiiiset kokemukset ja jotain muutakin aiheeseen Turbo OHC ruiskuun täältä:

http://virtual04.int2000.net/foorumi/vi ... hp?t=80529

Vastaa Viestiin