Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
timppaanen
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
Viesti
Kirjoittaja timppaanen » Ke Heinäkuu 14. 19:46:55 2004
kertokaahan mistä johtuu että toi pompsahtaa pois

lähti irti ja roiski öljyä pihalle kytkinkopan välistä

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit -->
escort mk1 2.0 -70,
escort mk2 2.0 -78
-
SLEI
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Viesti
Kirjoittaja SLEI » Ke Heinäkuu 14. 19:55:31 2004
timppaanen kirjoitti:kertokaahan mistä johtuu että toi pompsahtaa pois

lähti irti ja roiski öljyä pihalle kytkinkopan välistä

Kampikammion tuuletus ei toimi kunnolla ja/tai ohivirtaukset männänrenkaissa on roimat.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
Vieras
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Vieras » Ke Heinäkuu 14. 19:55:55 2004
Liikaa painetta kampikammiossa. Jarjesta parempi tuuletus.
-
timppaanen
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
Viesti
Kirjoittaja timppaanen » Ke Heinäkuu 14. 20:09:47 2004
kiitän

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit -->
escort mk1 2.0 -70,
escort mk2 2.0 -78