nokkaakselit
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 115
- Liittynyt: Pe Joulukuu 26. 16:19:15 2003
- Paikkakunta: kärkölä
-
- Viestit: 115
- Liittynyt: Pe Joulukuu 26. 16:19:15 2003
- Paikkakunta: kärkölä
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
Re: nokkaakseli
Jos pääset käsiksi johonkin Dyno-ohjelmaan, niin voit vielä katsoa ennen nokan laittoa, että nostaisiko nokan aikaistaminen käyrää alhaalla ilman, että alkaa vielä yläpäästä putoamaan.hezzi kirjoitti:sellaista haen et sais vääntöä lisää alakierroksille.
-
- Viestit: 115
- Liittynyt: Pe Joulukuu 26. 16:19:15 2003
- Paikkakunta: kärkölä
nokkaakselit
joo täytyypi hankkia joku noista ed.mainituista nokista ja vaihtaa sithän sen näkee et mikä seon.
jäsen#179
-
- Viestit: 2149
- Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 19:16:49 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 115
- Liittynyt: Pe Joulukuu 26. 16:19:15 2003
- Paikkakunta: kärkölä
nokkakselit
do dii nyt on sitte tilattu kent camssin fr 34 kepukka toivottavasti tuo sitte vääntöä alakierroksille.
kiitosta vaan kaikille neuvoista.

jäsen#179
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Eivät kestä kauaaFordEscort kirjoitti:Miksei? Onko huonot?ytte kirjoitti:muistahan vaihtaa seuraajat samallaEikä sitten kent camsin seuraajia
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Catcams 272/284 11.05/11.68
http://zapris.com/razorass/gallery/gall ... category=1
Keinut TRW. Pitkä liukupinta, venttiilit 112mm, kosketus tasan keskellä liukua.
http://zapris.com/razorass/gallery/gall ... category=1
Keinut TRW. Pitkä liukupinta, venttiilit 112mm, kosketus tasan keskellä liukua.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 748
- Liittynyt: To Elokuu 22. 18:53:13 2002
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1835
- Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002
Ja vaikka geometria olisi kuinka hyvin paikallaan ,ohc:n nokat kuluu nopeasti. Mitä jäykemmät venan jouset ,sitä nopeammin. Jos ei autoa meinaa kierrättää paljoa yli 6000 ,ei kannata laittaa hirveän jäykkiä jousia. Tai jos haluaa vaihtaa nokkia 10000km välein ,niin mikäs siinä.
Ohc:n venttiilikoneisto on mahdollisimman huono korkeanostoiselle/asteiselle nokalle ,koska nokan ja keinuvivun väliset pintapaineet on paljon "tavallista" korkeammat.
Ohc:n venttiilikoneisto on mahdollisimman huono korkeanostoiselle/asteiselle nokalle ,koska nokan ja keinuvivun väliset pintapaineet on paljon "tavallista" korkeammat.