Jälleen kerra dumppi kysely

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

T6
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004

Jälleen kerra dumppi kysely

Viesti Kirjoittaja T6 » Su Heinäkuu 25. 13:26:50 2004

Niin mikä olis NS:paras dumppi kun olen semmoista ostamassa

Vai olisko se kierättävä malli parempi???

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Su Heinäkuu 25. 13:46:28 2004

Luithan nämä jo läpi?

http://212.182.218.44/foorumi/viewtopic ... ght=bypass

http://212.182.218.44/foorumi/viewtopic ... light=dump

Ja auton merkki, malli ja viritysaste olisi hyvä tietää...
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

bluesky
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja bluesky » Su Heinäkuu 25. 16:40:32 2004

Paten racing dumppi on paras mahdollinen :!: Sopii koneeseen ku koneeseen. Kokemusta löytyy 200sx:ssä

T6
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004

Viesti Kirjoittaja T6 » Su Heinäkuu 25. 17:37:43 2004

ukormi kirjoitti:Luithan nämä jo läpi?

http://212.182.218.44/foorumi/viewtopic ... ght=bypass

http://212.182.218.44/foorumi/viewtopic ... light=dump

Ja auton merkki, malli ja viritysaste olisi hyvä tietää...
Joo luin kyllä..

Pitää jostain sitten löytää paten tumppi

T6
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004

Viesti Kirjoittaja T6 » Su Heinäkuu 25. 17:41:36 2004

Niin auto on esco cossu-93.
Vakio on vielä,talvella ois tarkoitus jotain tehdä että sais edes sen 300hv

Vastaa Viestiin