Ja taas kyselen

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Ja taas kyselen

Viesti Kirjoittaja JRZ » Ke Heinäkuu 28. 14:24:50 2004

eli missä toi boksi cossussa sijaitsee mihin ton lastun nyt sit tyrkkään ja miten se lähtee irti? Aattelin purkaa valmiiks,ku huomenna tarvis mennä penkkiin...
#446

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Heinäkuu 28. 14:27:05 2004

Kojelaudan sisältä boxi löytyy. Apukuskin puolella irroitettavan paneelin takaa.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » Ke Heinäkuu 28. 14:38:44 2004

aivan,sieltä siis repimään...onkos muuten välttämätöntä käydä penkissä ton stg1 lastun asennuksen jälkeen?
#446

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Ke Heinäkuu 28. 14:45:22 2004

Kannattaa miettiä josko sitten ottaisi sitten akunkengän irti boxin irroituksen ja irtiolon ajaksi.

Pelkkä lastunvaihto ei tee paljoakaan eikä autoa tartte sen jälkeen penkitellä. Mutta kun nostat ahtopaineita ja samassa bensanpaineita, kannattaa autoa ajaa rullilla tai muuten varmistaa että kone ei mene missään vaiheessa laihalle.

Jos nostat paineet kiloon ja bensanpaineet 3.5 kiloon, leikit aika suurella rahasummalla jos luotat siihen että kakku riittää.

Voihan olla että paineensäädin alkaa olla ehtoopuolella, bensapumpusta on terävin kärki kaikonnut tai vastaavaa.

Suositus.

Jos nostat paineita, käytä rullilla :wink:
Viimeksi muokannut ukormi, Ke Heinäkuu 28. 14:55:53 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » Ke Heinäkuu 28. 14:54:54 2004

niinhän vähän ajattelinkin...huomenna klo17.00 on riesa rullilla... 8)
#446

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Heinäkuu 28. 14:55:22 2004

ikinä en ole sen takia ottanut kenkää irti
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Ke Heinäkuu 28. 14:56:45 2004

siipicossu kirjoitti:ikinä en ole sen takia ottanut kenkää irti
En minäkään. Mutta tuskin se haittaakaan tekee :wink:
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

andeRS
Viestit: 1413
Liittynyt: Ti Maaliskuu 5. 9:23:38 2002

Viesti Kirjoittaja andeRS » Ke Heinäkuu 28. 15:28:38 2004

kannattaa muuten mitata pa-pumpun jännite.. jo sen takia menee äkkiä laihalle.

Hena
Viestit: 1409
Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002

Viesti Kirjoittaja Hena » Ke Heinäkuu 28. 17:01:55 2004

Mihis muuten on hävinny toi ckollin kirjottama virityslastun asennusohje tuolta clubin sivuilta???
Toyota Supra TT

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ke Heinäkuu 28. 17:15:55 2004

serkkupoika tappeli 2,8i riesansa seoksien kanssa (tosin ke-jet peli mutta anyway), vika heittelevään paineeseen selkisi pitkällisen etsinnän tuloksena bensapumpun heikosta johdotuksesta.. uudet johdot vaan kii ja vanha johto herättimeksi niin johan alkas toimia. ehtihän se jo ostaa uutta bp-säädintä yms pikkuosaa...

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Heinäkuu 28. 18:05:10 2004

Hena kirjoitti:Mihis muuten on hävinny toi ckollin kirjottama virityslastun asennusohje tuolta clubin sivuilta???
Muutama muukin jäi matkanvarrelle kun sivut vaihdettiin uusiin.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Vastaa Viestiin