garrett gt17
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
garrett gt17
onko kellään kokemuksia kyseisestä ahtimesta? tämä olis saabista lähtöisin. miten toimii 2l ohc moottorissa. kuinka hyvin herää ja mihin saakka tuottaa hevosia? ehkä vähä tyhmästi kysytty, mutta jos joku kertois vähä kokemuksia kyseisestä ahtimesta!
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Etsiskelin tietoa joskus ko. ahtimesta ja minusta sitä on käytetty 250hv asti jossain viritetyissä Saabeissa. Sitä käytetään myös 2.3L Saabin koneessa eli ei se 2.0L Fordissa pitäisi pahasti ahistaa ja varmasti herää alhaalta.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 436
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
- Paikkakunta: Pohjois Savo
ko. turbo on käytössä trionic 7 saabeissa ( OG9-3 ja 9-5 ) poislukien aero ja Viggen, joissa Mitsun ahdin. Herää alhaalta. Saabien maksimitehot liikkuneet n. 250hp hujakoilla ko. turbolla.
Edit:Slei jo ehtikin vastaamaan. Sanottakoon vielä, että ko. ahdin on käytössä Saabeissa 2.0l koneissa ( OG9-3 ja 9-5 ) sekä 2.3l ( 9-5 ). Trionic 5 Saabeissa oli Kehmun mainitsema Garretin T25M ahdin, jolla päästään j0 +280hp tasolle. T25M on huomattavasti kestävämpi ahdin, noita GT17 mallin ahtimia on possahdellut Saabeissa useita.
Edit:Slei jo ehtikin vastaamaan. Sanottakoon vielä, että ko. ahdin on käytössä Saabeissa 2.0l koneissa ( OG9-3 ja 9-5 ) sekä 2.3l ( 9-5 ). Trionic 5 Saabeissa oli Kehmun mainitsema Garretin T25M ahdin, jolla päästään j0 +280hp tasolle. T25M on huomattavasti kestävämpi ahdin, noita GT17 mallin ahtimia on possahdellut Saabeissa useita.
S a a b & F o r d