2.8 V6 turbo

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Stude
Ylläpitäjä

2.8 V6 turbo

Viesti Kirjoittaja Stude » Ke Syyskuu 8. 17:07:49 2004

Idea lähti siitä liikkeelle kun kaveri rupes tarjoaan mulle
kahta Garret T25 turboa.
Oisko noi turbot sopivia jos tähän "leikkiin" lähtee?
Hintapyyntö sillä on 300€/kpl, onko halpa vai kallis?

Joku tälläisen tehnyt vielä jos vielä kertois mitä muutoksia autoon muuten
pitää tehdä(jarrut, alusta ym.) niin sais vähän kuvaa projektin laajuudesta.
Voiko muuten tätä XR4:sta käyttä ns. vertailuautona tehojen puolesta?

ylimark
Viestit: 920
Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja ylimark » Ke Syyskuu 8. 20:33:38 2004

Garretin T25:t on aika passelit ahtimet, jos tehotavotteet ei oo mitään ihan hirveitä. Itellekki tulossa sellaset. Hinnasta sen verran, että ostin kaksi täysin uutta T25:sta karvan alle 600e/kpl.

Koneeseen kannattaa muiden turbotustoimenpiteiden lisäksi vaihtaa alumiininen nokkaratas, ettei bakeliittihampaat petä. Niitä saa tilattua ainakin Racers Placen kautta.

XR4Ti käy ainakin minun mielestäni vertailumalliksi, tosin JesseT maalaili piruja seinille kertoilemalla, että takaripustuksessa on jotain eri osanumerolla olevia osia (en muista enää mitä). Itselle tulossa 2WD cossun jarrut ainakin eteen.
Sierra RS Cosworth -86
Cossu 4x4 x2
#654

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ke Syyskuu 8. 23:13:50 2004

ylimark kirjoitti: XR4Ti käy ainakin minun mielestäni vertailumalliksi, tosin JesseT maalaili piruja seinille kertoilemalla, että takaripustuksessa on jotain eri osanumerolla olevia osia (en muista enää mitä). Itselle tulossa 2WD cossun jarrut ainakin eteen.
Pohjassa on ollut täyspitkät runkopalkit.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Vastaa Viestiin