1.8 diesel orionin lohko
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 66
- Liittynyt: Ke Helmikuu 27. 8:19:28 2002
- Paikkakunta: Urjala
1.8 diesel orionin lohko
mitenkäs noi 1.8 orion diesel koneet jotka pohjautuu cvh koneeseen, mikä on poraus? Saisko siitä sovellettua mk4 escoon 1.8 bensa turbo lohkon? Ja samaten onko kukaan tehny konetta escoon pohjautuen sierran 1.9 cvh lohkoon? yks vaihtoehto olis tietenkin se zvh..
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
?!?
Escort/Orion 1.8 lohkoissa en kyllä nähnyt mitään CVH:hon viittaavaa, kun tarkastin. Samoin Sierrassa ei ole ollut 1.9 CVH konetta. Sen sijaan Sierran 1.8 CVH on olemassa. Siitä voi hyvin käyttää alakerran vaparivirityksiin. Pelkkää kampiakselia ei puysty mihinkään siirtämään pienempien laakerikaulojen takia.
Escort/Orion 1.8 lohkoissa en kyllä nähnyt mitään CVH:hon viittaavaa, kun tarkastin. Samoin Sierrassa ei ole ollut 1.9 CVH konetta. Sen sijaan Sierran 1.8 CVH on olemassa. Siitä voi hyvin käyttää alakerran vaparivirityksiin. Pelkkää kampiakselia ei puysty mihinkään siirtämään pienempien laakerikaulojen takia.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 66
- Liittynyt: Ke Helmikuu 27. 8:19:28 2002
- Paikkakunta: Urjala
Ajattelin vaan mielessäni että toi riisselikin perustus tohon cvh koneeseen, oli vaan mutua. Mutta tietääkö kukaan tosta sierran 1.8 lohkon kestävyydestä turbo käytössä? Oli tollanen kone myynnissä ja omistaja tietenkin kehu kovasti.. Niin ajattelin jos olisin ite tollasta alkanu rakenteleen, kun tarvis jonkun sortin konetta alkaa kasaamaan...
-
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
-
- Viestit: 66
- Liittynyt: Ke Helmikuu 27. 8:19:28 2002
- Paikkakunta: Urjala
Selvä, tolla lohkolla tarkotin just myös mäntiä veivejä kampuraa. Mikähän mahtaa olla poraus tossa sierran 1.8 cvh koneessa? oliskohan mahdollisesti sama kun normi 1.6 cvh koneissa?JesseT kirjoitti:Itse lohkossa ei ole mitään vikaa, mutta sopivien mäntien löytäminen on kuulemma hankalaa. Veivit ei myöskään ole maailman kestävimmät.
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Poraus ei täsmää mihinkään muuhun CVH tai Zetec koneeseen.Esco_bar kirjoitti:Selvä, tolla lohkolla tarkotin just myös mäntiä veivejä kampuraa. Mikähän mahtaa olla poraus tossa sierran 1.8 cvh koneessa? oliskohan mahdollisesti sama kun normi 1.6 cvh koneissa?JesseT kirjoitti:Itse lohkossa ei ole mitään vikaa, mutta sopivien mäntien löytäminen on kuulemma hankalaa. Veivit ei myöskään ole maailman kestävimmät.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
1.3 CVH:
Syl. halkaisija x isku: .............. 79.96 x 64.54 mm (1296 ccm)
1.6 CVH:
Syl. halkaisija x isku: .............. 79.96 x 79.52 mm (1597 ccm)
1.8 CVH:
Syl. halkaisija x isku: .............. 80.00 x 88.00 mm (1769 ccm)
Mihinkähän perustuu tuo neljän satkun lisä tossa 1.8 koneen sylinterinhalkaisijassa?
Syl. halkaisija x isku: .............. 79.96 x 64.54 mm (1296 ccm)
1.6 CVH:
Syl. halkaisija x isku: .............. 79.96 x 79.52 mm (1597 ccm)
1.8 CVH:
Syl. halkaisija x isku: .............. 80.00 x 88.00 mm (1769 ccm)
Mihinkähän perustuu tuo neljän satkun lisä tossa 1.8 koneen sylinterinhalkaisijassa?
Jäsen #606