Dumppi

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

T6
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004

Dumppi

Viesti Kirjoittaja T6 » Ke Lokakuu 20. 16:48:00 2004

Niin pistin paten dumpin paikoilleen.ja toimii erinomaisesti alle 0,5
paineilla ja siitä yli niin ei toimi????MIkä vois olla
Sitten kun moottori on lämmin niin ei toimi edes 0,5 paineilla..
On se niin ihmeellistä..

pylvis
Viestit: 687
Liittynyt: Su Lokakuu 6. 17:44:16 2002
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja pylvis » Ke Lokakuu 20. 16:50:04 2004

soita patelle ja ilmoita ongelmasta (jos on uusi dumppi)
#415
vapari on vaihtoehto
on mielivajaa kun fordilla-ajaa
http://www.speedimports.net/

T6
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004

Viesti Kirjoittaja T6 » Ke Lokakuu 20. 17:12:44 2004

joo on ihan uus...Ja kun sitä sitä sormin painaa niin on semmoin nihkee.

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Lokakuu 20. 17:18:02 2004

Varmaan joku vika siinä dumpissa sitten
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

magelius
Viestit: 783
Liittynyt: Pe Joulukuu 13. 12:45:03 2002

Viesti Kirjoittaja magelius » Ke Lokakuu 20. 17:21:17 2004

Sen pystyy myös purkamaan, niin näkee mikä siellä kanittaa.

pylvis
Viestit: 687
Liittynyt: Su Lokakuu 6. 17:44:16 2002
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja pylvis » Ke Lokakuu 20. 17:57:19 2004

kun oot purkanu sen dunpin niin hio hionolla vesihiomapaperilla se mäntä ja sylinterin ja öljyä molammat ja kasaa
#415
vapari on vaihtoehto
on mielivajaa kun fordilla-ajaa
http://www.speedimports.net/

T6
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004

Viesti Kirjoittaja T6 » Ke Lokakuu 20. 19:00:24 2004

pylvis kirjoitti:kun oot purkanu sen dunpin niin hio hionolla vesihiomapaperilla se mäntä ja sylinterin ja öljyä molammat ja kasaa
Niin on sorvarille mahtanut tulla liian tiukka sovite siihen(jos tuo mäntä jumii lämmetessä)..Ja miten muilla on paten dymppi toiminut talvella???Kun mäntä on valurautaa ja runko alumiiniä(siis tuo lämpö laajentuminen)

Dob
Viestit: 361
Liittynyt: La Joulukuu 21. 0:19:05 2002
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Dob » To Lokakuu 21. 13:28:14 2004

Kaverin kanssa tuommoset vuos sitten tilattiin, mulla ei ollu vaihtuneiden projektien takia se koskaan kiinni :?, mutta kaverin pösössä hönkiny ihan kivasti ja eikä sen toimivuudessa talvella ollu mitään ongelmia.

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

Viesti Kirjoittaja hilteri » To Lokakuu 21. 13:35:33 2004

oli itelläki pitkään tuommonen paikallaan ja hyvin toimi!
vissiin sattunu ns. maanantaiaamun dumppi sulle...

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » To Lokakuu 21. 17:14:34 2004

Escocossu kirjoitti:
pylvis kirjoitti:kun oot purkanu sen dunpin niin hio hionolla vesihiomapaperilla se mäntä ja sylinterin ja öljyä molammat ja kasaa
Niin on sorvarille mahtanut tulla liian tiukka sovite siihen(jos tuo mäntä jumii lämmetessä)..Ja miten muilla on paten dymppi toiminut talvella???Kun mäntä on valurautaa ja runko alumiiniä(siis tuo lämpö laajentuminen)
valurauta laajenee vähemmän kuin alumiini, käytännössä tuo laajeneminen on samaa luokkaa.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

T6
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004

Viesti Kirjoittaja T6 » To Lokakuu 21. 18:30:09 2004

Käytin auki niin oli alumiini silppua täynnä :twisted: Ja näytin sille pikkusen 1200 vesihiontaa ja teboilin 10/60 sisään niin rupes suhiseen :lol:

Vastaa Viestiin