Tulpat

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Tulpat

Viesti Kirjoittaja timppaanen » To Marraskuu 4. 21:38:10 2004

mikä karkiväli väli tarvii olla ko on 11/1 puristukset vai onko mitään merkitystä kone 2.0 ohc

selailin haulla mutta en löytäny tohon vastausta
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Viesti Kirjoittaja timppaanen » Pe Marraskuu 5. 10:29:20 2004

eli onko 0.8 välys ihan ok noille puristuksille :?: :?: :?:
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

+2.bar
Viestit: 160
Liittynyt: To Toukokuu 1. 11:05:29 2003

jaa

Viesti Kirjoittaja +2.bar » Pe Marraskuu 5. 10:37:43 2004

mikä sytkä??? mitkä tulpat??

oikkuileeko nykyisellään jotenkin?
auto ilman turboa on kuin leka ilman vartta..

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Viesti Kirjoittaja timppaanen » Pe Marraskuu 5. 13:06:36 2004

n. tunnin päästä ensi startti. vielä kärjellinen sytkä vaihtuu jossain vaiheessä kärjettömään. tulpat on vakio densot.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

magelius
Viestit: 783
Liittynyt: Pe Joulukuu 13. 12:45:03 2002

Viesti Kirjoittaja magelius » Pe Marraskuu 5. 20:47:18 2004

timppaanen kirjoitti:n. tunnin päästä ensi startti. vielä kärjellinen sytkä vaihtuu jossain vaiheessä kärjettömään. tulpat on vakio densot.
Jos nykii isommilla paineilla, niin kokeile pienentää kärkiväliä. 0.6-0.7mm

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Viesti Kirjoittaja timppaanen » Pe Marraskuu 5. 22:22:34 2004

magelius kirjoitti:
timppaanen kirjoitti:n. tunnin päästä ensi startti. vielä kärjellinen sytkä vaihtuu jossain vaiheessä kärjettömään. tulpat on vakio densot.
Jos nykii isommilla paineilla, niin kokeile pienentää kärkiväliä. 0.6-0.7mm
ei oo turboo escossa :( että ei nosta paineita :wink:
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

magelius
Viestit: 783
Liittynyt: Pe Joulukuu 13. 12:45:03 2002

Viesti Kirjoittaja magelius » La Marraskuu 6. 15:09:41 2004

timppaanen kirjoitti:
magelius kirjoitti:
timppaanen kirjoitti:n. tunnin päästä ensi startti. vielä kärjellinen sytkä vaihtuu jossain vaiheessä kärjettömään. tulpat on vakio densot.
Jos nykii isommilla paineilla, niin kokeile pienentää kärkiväliä. 0.6-0.7mm
ei oo turboo escossa :( että ei nosta paineita :wink:
hehe, mitäköhän oon ajatellut, tollaset puristuksetkin vielä. :oops:
Pahoittelen virhettä.

Vastaa Viestiin