BW T5 loota Capriin

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

jouni
Viestit: 1904
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
Paikkakunta: Kuopio

BW T5 loota Capriin

Viesti Kirjoittaja jouni » La Tammikuu 8. 16:14:38 2005

MT75 vaatii hieman korotusta kardaanitunneliin, mutta miten on T5:n kanssa? Onko joku sovitellut?

Tosin mm. kerhon sivuilla olevassa vihreässä 24V Caprissa on tuon MT75 kanssa käytetty palikoita vaihdelaatikon palkin kanssa, jolloin tunnelin on voinut jättää ennalleen.
Viimeksi muokannut jouni, Su Tammikuu 9. 15:29:23 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Su Tammikuu 9. 15:11:43 2005

Tosin kyseisessä Caprissa on koneenkorvakotkin omaa käsialaa jotka sopivat vaihdelaatikon palikoitten kanssa. Uskoisin T5:ssa olevan samat jutut edessä.

Hyvin on Type-9 kestänyt...
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Vastaa Viestiin