Pakokaasun lämpö-mittari
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1699
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
- Paikkakunta: Muikkukukko #496
Pakokaasun lämpö-mittari
Tuommonen tuli hankittua! Eli mihin anturi pitäisi laittaa? Pakosarjaan ennen ahdinta vai downpipeen heti ahtimen jälkeen? Ja mille alueelle lämmöt pitäis sattua? Noin suunnilleen.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
-
- Viestit: 2060
- Liittynyt: Ti Tammikuu 27. 17:16:48 2004
- Paikkakunta: Orimattila/Mallusjoki
Itsellä heti turbon jälkeen . Lämmöt ovat normi tie ajossa n.600-700 astetta ja poljettaessa voip käydä 900. Onpa joskus käynyt ylikki,n.1000-1100.
Viimeksi muokannut rspete, Ma Helmikuu 14. 21:54:47 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen 623
Granada Coupe -72 V8 Projekti
Taunus -77 2.0 DOHC
Toyota corolla farmari -00. 1.6 autom.
Granada Coupe -72 V8 Projekti
Taunus -77 2.0 DOHC
Toyota corolla farmari -00. 1.6 autom.
-
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
- Paikkakunta: Suomen Turku
No tietenkin mahdollisimman lähelle itse palotapahtumaa
Kollektori tai pakopesä lienee varmaan paras paikka yhdelle anturille. Jos antureita olisi 4 (kuten aika usein sylintereitäkin), niin pakosarjaan pakokanavan suulle. Lämmöistä ei muuta tietoa kuin, että jos 3 numeroinen näyttö näyttää EEE niin soon moro 


Tässähän se menee...
-
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
- Paikkakunta: Suomen Turku
-
- Viestit: 2060
- Liittynyt: Ti Tammikuu 27. 17:16:48 2004
- Paikkakunta: Orimattila/Mallusjoki
Tiiä häntä. Noita lukemia se kuitenki osottaa.Jahman kirjoitti:Mittaris näyttää väärin!rspete kirjoitti:Itsellä turbon jälkeen downpipessä. Lämmöt ovat normi tie ajossa n.600-700 astetta ja poljettaessa voip käydä 900. Onpa joskus käynyt ylikki,n.1000-1100.
Jäsen 623
Granada Coupe -72 V8 Projekti
Taunus -77 2.0 DOHC
Toyota corolla farmari -00. 1.6 autom.
Granada Coupe -72 V8 Projekti
Taunus -77 2.0 DOHC
Toyota corolla farmari -00. 1.6 autom.
-
- Viestit: 1289
- Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002
Kyseisen laitteen anturi asennetaan muistaakseni noin 20 cm pakopesästä, ja tuommoisia rspeten ensimmäisiä lukemia, asteet loppuu 1600 F n. pikkasen alta 900 C joten siihen kannattaa tähdätä maksimi jos menee yli niin voipi joku paikka sulaa
Tatechissa käytän rikastusta jos lämmöt nousee yli 850 C ja mahdollisuus pysäyttää koko mopo jos nousee liiaksi, mutta eipä noi nyt hirveästi talvellä kilometrin ajolla nouse 


Viimeksi muokannut cossuesco, Ma Helmikuu 14. 22:07:17 2005. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
-
- Viestit: 1289
- Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002
Nyt puhuttiin alumiini köntistä mikä pomppii edes takas siellä raudan keskelläBootsi kirjoitti:Eikös rauta sula jossain 1500 asteessa (muistaakseni)cossuesco kirjoitti: pikkasen alta 900 C joten siihen kannattaa tähdätä maksimi jos menee yli niin voipi joku paikka sulaa
Taitaa olla se mittarin anturi, joka sulaa ensimmäisenä.![]()

-
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004
-
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
Pete, Pete, Pete.. Se anturi on ennen turboa..rspete kirjoitti:Itsellä heti turbon jälkeen . Lämmöt ovat normi tie ajossa n.600-700 astetta ja poljettaessa voip käydä 900. Onpa joskus käynyt ylikki,n.1000-1100.

Kyllä se näyttää ihan oikein, anturi vaan on tosiaan ennen turboa..Jahman kirjoitti:Mittaris näyttää väärin!
Toyota Supra TT
-
- Viestit: 2060
- Liittynyt: Ti Tammikuu 27. 17:16:48 2004
- Paikkakunta: Orimattila/Mallusjoki
Kato perk... Sielä on sitä johtoa ja letkua niin maan vit... ettei pysy enää kärryilläHena kirjoitti:Pete, Pete, Pete.. Se anturi on ennen turboa..rspete kirjoitti:Itsellä heti turbon jälkeen . Lämmöt ovat normi tie ajossa n.600-700 astetta ja poljettaessa voip käydä 900. Onpa joskus käynyt ylikki,n.1000-1100.![]()
Kyllä se näyttää ihan oikein, anturi vaan on tosiaan ennen turboa..Jahman kirjoitti:Mittaris näyttää väärin!



Jäsen 623
Granada Coupe -72 V8 Projekti
Taunus -77 2.0 DOHC
Toyota corolla farmari -00. 1.6 autom.
Granada Coupe -72 V8 Projekti
Taunus -77 2.0 DOHC
Toyota corolla farmari -00. 1.6 autom.
-
- Viestit: 1699
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
- Paikkakunta: Muikkukukko #496
Käytettynä ostin täältä foorumilta. Hinta ei ollut paha! Autometerin pyrometri siis. Saa vissiin prostreetiltä. Olikohan ovh.210 ekua? Eli eikun reikä poraamaan kollektoriin. Onneksi on sarja vielä pöydällä!JRZ kirjoitti:Mistäs hommasit? Oliko tyyris?
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
-
- Viestit: 168
- Liittynyt: Ma Syyskuu 1. 0:30:35 2003
- Paikkakunta: Akaa
Hyvä, että sentäs joku tuntee...rspete kirjoitti:Kato perk... Sielä on sitä johtoa ja letkua niin maan vit... ettei pysy enää kärryilläHena kirjoitti:Pete, Pete, Pete.. Se anturi on ennen turboa..rspete kirjoitti:Itsellä heti turbon jälkeen . Lämmöt ovat normi tie ajossa n.600-700 astetta ja poljettaessa voip käydä 900. Onpa joskus käynyt ylikki,n.1000-1100.![]()
Kyllä se näyttää ihan oikein, anturi vaan on tosiaan ennen turboa..Jahman kirjoitti:Mittaris näyttää väärin!. On se hyvä että muut tuntee mun kotteron
. Pitää joskus ottaa oppitunteja pellin alla.


-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Jos nuo pakolämmöt pitävät paikkaansa, niin turbohuolto kiittää ja kumartaa...Hena kirjoitti:Pete, Pete, Pete.. Se anturi on ennen turboa..rspete kirjoitti:Itsellä heti turbon jälkeen . Lämmöt ovat normi tie ajossa n.600-700 astetta ja poljettaessa voip käydä 900. Onpa joskus käynyt ylikki,n.1000-1100.![]()
Kyllä se näyttää ihan oikein, anturi vaan on tosiaan ennen turboa..Jahman kirjoitti:Mittaris näyttää väärin!
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 2060
- Liittynyt: Ti Tammikuu 27. 17:16:48 2004
- Paikkakunta: Orimattila/Mallusjoki
Täytynee taas käydä penkissä säädättämässä.ckolli kirjoitti:Päälle 1000:n asteen kun mennään niin son moro. Hetkellisesti vedoissa voi siellä käydä.
120km/h moottoritiellä cossulla noin 800-830 astetta.
Pete.
Säädä yläpää rikkaammaksi.
Niin ja se anturi on ennen turboa.
Jäsen 623
Granada Coupe -72 V8 Projekti
Taunus -77 2.0 DOHC
Toyota corolla farmari -00. 1.6 autom.
Granada Coupe -72 V8 Projekti
Taunus -77 2.0 DOHC
Toyota corolla farmari -00. 1.6 autom.