2.9i V6 startit
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1904
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
- Paikkakunta: Kuopio
2.9i V6 startit
Type9:iin tarkoitettu pikkustartti ei käy MT75:een, eikös näin ole? Type9:iin käyvässä startissa kiinnitetty kolmella pultilla ja kierteet startissa ja MT75:ssa kiinnistys kahdella pultilla ja kierteet kytkinkopassa.
Mutta onko type5 (2.8i ja 3.0 4v loota) 2.8 ja MT75 2.9 starteilla mitään eroa? Hyllyssä on yksi 2.8i automaatin (jos sillä mitään merkitystä on) iso startti ja näyttäisi kutakuinkin käyvä tuohon MT75:een, mutta tuleeko ongelmia kun koneessa on type9 vauhtipyörä?
Ja jottei nyt liian selvää olisi niin koneeseen tulee myös 24V Cossun alumiininen öljypohja, jossa on passelisti molemmilla puolilla öljyn paluuputket (tässä tapauksessa siis turboille, kun 24V:ssa kansien öljyn paluulle). Olikos pojilla 24V-projekteissa tilaongelmia juuri noiden öljynpaluukanavien/putkien ja startin kanssa...?
Mutta onko type5 (2.8i ja 3.0 4v loota) 2.8 ja MT75 2.9 starteilla mitään eroa? Hyllyssä on yksi 2.8i automaatin (jos sillä mitään merkitystä on) iso startti ja näyttäisi kutakuinkin käyvä tuohon MT75:een, mutta tuleeko ongelmia kun koneessa on type9 vauhtipyörä?
Ja jottei nyt liian selvää olisi niin koneeseen tulee myös 24V Cossun alumiininen öljypohja, jossa on passelisti molemmilla puolilla öljyn paluuputket (tässä tapauksessa siis turboille, kun 24V:ssa kansien öljyn paluulle). Olikos pojilla 24V-projekteissa tilaongelmia juuri noiden öljynpaluukanavien/putkien ja startin kanssa...?
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Ei muuten sovi! Type-9 starttihan on kahdella ja MT-75 on kolmella pultilla. Mulla ei esim toi vanhan 2.8i:n möhkö-startti sopinut 24v koneeseen koska juurikin otti tuohon ö:n paluuseen kiinni. Avuksi osoittautui uudemman V6 Sierran välitetty pikkustartti joka sopi suoraan. Kirja antoi saman numeron Cossu Scorpillekin.
Oliko se näin?
Oliko se näin?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
No sovitaan sitte että ei sovi, mut omaani laitoin ainakin orkkis automaatin startin mt75:sen kylkeen, kuten tossa sanoin.MouTine kirjoitti:Ei muuten sovi! Type-9 starttihan on kahdella ja MT-75 on kolmella pultilla. Mulla ei esim toi vanhan 2.8i:n möhkö-startti sopinut 24v koneeseen koska juurikin otti tuohon ö:n paluuseen kiinni. Avuksi osoittautui uudemman V6 Sierran välitetty pikkustartti joka sopi suoraan. Kirja antoi saman numeron Cossu Scorpillekin.
Oliko se näin?
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
- 500whp.net -
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Hmmm... How come? Kun omaani laitoin nimenomaan tuollasen pikkustartin joka on sama uudemmissa XR4:ssa ja Cossu Scorpissa. Ja mulla Type-9. Tarkistan tuon pulttisuuden siitä vanhasta möhkö-startista, kun pääsen kotia.Skorppi kirjoitti: No sovitaan sitte että ei sovi, mut omaani laitoin ainakin orkkis automaatin startin mt75:sen kylkeen, kuten tossa sanoin.
Ei aleta tapelemaan.

Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 1904
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
- Paikkakunta: Kuopio
-
- Viestit: 201
- Liittynyt: Su Marraskuu 7. 21:45:51 2004
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Mulla on vaan vankasti sellanen kuva mielessä että Type-9 startti on kahdella pultilla ja MT-75:sen kolmella. No, kuten sanoin, vahvistan asian kun pääsen kotia.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 1904
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
- Paikkakunta: Kuopio
Oliko Mt75 vai type9 vauhtipyörä? Vai onko noissa hammaskehä samassa kohtaa...?Skorppi kirjoitti:24v koneen automaatin startti sopii suoraan mt75 laatikkoon ja ei tule ongelmia öljyputken kanssa.
Moutine:
Vänkään vastaan; MT75 kahdella pultilla. Laatikko on tuossa tallin lattialla...
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///
-
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
jouni kirjoitti:Oliko Mt75 vai type9 vauhtipyörä? Vai onko noissa hammaskehä samassa kohtaa...?Skorppi kirjoitti:24v koneen automaatin startti sopii suoraan mt75 laatikkoon ja ei tule ongelmia öljyputken kanssa.
Moutine:
Vänkään vastaan; MT75 kahdella pultilla. Laatikko on tuossa tallin lattialla...
Vauhtipyörä oli myös mt75:sen. Laatikko, vauhtipyörä ja kytkin tuli 2,9 sierrasta, kardaani ja polkimet dohc scorpiosta. Starttia en vaihtanut tosiaan koska se cossu scorpin startti sopi sinne suoraan.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
- 500whp.net -