YBP:n kannesta
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 215
- Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
- Paikkakunta: Vantaa
YBP:n kannesta
Yritin metsästää netistä infoa siitä, mitä eroa virtausten ja kestävyyden kannalta on tuossa YBP-kannessa verrattuna noihin vanhempiin 2wd ja 4wd versioihin tai escortin YBP:hen, mutten mistään löytänyt. Eli onko jollain tietoa onko tossa uudemmassa pieniahtimisen escortin kannessa jotain oleellista eroa noihin vanhempiin malleihin?
Täähän vois olla hyvä topicci tonne FAQiin jos kertyy hyviä näkökulmia...
Täähän vois olla hyvä topicci tonne FAQiin jos kertyy hyviä näkökulmia...
Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST
-
- Viestit: 1289
- Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002
Samanlainen alumiini köntti kuin vanhatkin, erona lämpötila-anturi toisessa päässä kantta kiertovesi tulee keskeltä, puolien kiinnikeet ja oliko ylimääräinen vesireikä pakokanavan puolella ?Muokattu: vesireikä onkin imupuolella. Kanavat on noin silmä määräisesti katseltuna yhtä huonot 

Viimeksi muokannut cossuesco, To Helmikuu 24. 16:51:10 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Veikkaan että saa snurrata samoin kuin vanhojakin jotta saa kaasut vaihtumaan, olishan se hauska vakiona imuttaa niin nähtäs sekin, Sakella tietty.cossuesco kirjoitti:Samanlainen alumiini köntti kuin vanhatkin, erona lämpötila-anturi toisessa päässä kantta kiertovesi tulee keskeltä, puolien kiinnikeet ja oliko ylimääräinen vesireikä pakokanavan puolella ? Kanavat on noin silmä määräisesti katseltuna yhtä huonot
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 347
- Liittynyt: Ke Toukokuu 14. 9:25:32 2003
- Paikkakunta: ylöjärvi