Kertokaas arvon veijarit, miten ootte jaarusatulan purkaus ja kasaessa tehny seuraavan homman: männän purku oli helppo homma, jarruletkun reijästä ruuvari ja pari muksautusta kumivasaralla niin mäntä tuli ulos. Sen jälkeen se männänkumitiiviste irti ja homma ok. Nyt kasauksessa tuli ongelma kun yrittää laittaa ensin sen tiivisteen ja sen jälkeen tunkea mäntää paikoileen niin eipä onnistu. Tiivisteen oon rasvannu silikonirasvalla ja mäntää voidellu jarrunesteellä, mutta silti sitä ei saa tungettua tiivisteen läpi niin että tiiviste tulisi sen männän ympärille. Olen yrittäny sekä ensin tiivisteen asennusta ja jälkeenpäin, mutta kumminkaan päin ei onnaa. Eli niksipirkot/asentajat, miten homma siis tulee tehdä?
EDIT: siis tarkennetaan: tiiviste on siis asennettu jarrusatulaan ja mäntä ei mene siitä läpi. Olen myös kokeillut asentaa ensin mäntää ja sitten tiivistettä, mutta eihän se enään sinne männän ja satulan väliin mene
ja kyse ei siis ole siitä ohuesta pikku tiivisteestä vaan siitä tiivisteestä mikä estää likaa menemästä männän ulkoreunoille/sylinteriin.
noh, tuliko selväksi?