Kansipahvit

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

razorass
CRSC jäsen 2014
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
Paikkakunta: Masku

Kansipahvit

Viesti Kirjoittaja razorass » To Maaliskuu 3. 22:22:44 2005

Tarvitsisin alkuperäistä kestävämmän ja mielellään mahdollisimman paksun kannentiivisteen. Ei tule foordiin eikä tule ahdetuun koneeseen. Alkuperäistä suunnitelmaa miedomman nokan takia puristussuhdetta olisi hyvä saada aavistus alemmas, paikallaan ollut tarviketiippari löysi uuden kodin tuolta Ruissalosta. Eli mistä ostan? Vaihtoehtoja on jo pari mutta ajattelin vielä täältäkin kysäistä.

nopeasti, kiitos.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..

Karmann
Viestit: 123
Liittynyt: To Marraskuu 13. 10:04:02 2003

Viesti Kirjoittaja Karmann » Pe Maaliskuu 4. 11:12:15 2005

Ja mihinhän oot sitä laitamassa? "Ei tule foordiin eikä ahdettuun koneseen jättää "pari" vaihtoehtoa jäljelle. :roll:
Ex. #28
Escort RS Cosworth

razorass
CRSC jäsen 2014
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja razorass » Pe Maaliskuu 4. 19:58:12 2005

Yleensä speedshopit myyvät muihinkin kuin pelkkään foordiin osia, "ei tule foordiin" rajaa pelkkien fordin osien myyjät pois.

Kone on VAG 1.6 8v. Yhden tiivisteen ostin jo nopeasti, mutta jos hyviä vinkkejä löytyy niin voinpa ostaa toisenkin. Mielellään puristettuna 2-2.4mm
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..

Vastaa Viestiin