Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
hihnala
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja hihnala » La Maaliskuu 5. 3:17:54 2005
Mahtaakohan 97` mk6 escortin turbodiesel kone mennä 87` mk4 escorttiin heittämällä? vai minkälaista modifointia tulisi tehdä? ihan huvikseen kysäisen jos tälläiseen operaatioon joskus rupeaisi.
-
tanari
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja tanari » La Maaliskuu 5. 8:31:43 2005
varmaaan joutuu teetättää vetarit? ellei mk4escortin laatikko käy uuteen koneeseen kiinni? koneen kiinnikkeet voi olla et joutuu tekemään, tuskin kuitenkaan mitään suurempaa estettä olis?

ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.
-
Hessu
- Viestit: 1284
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 8:25:15 2002
- Paikkakunta: Sastamala
Viesti
Kirjoittaja Hessu » La Maaliskuu 5. 8:32:55 2005
Eikös Mk4:ää ole 1.8D:llä tehtykin, että periaatteessa kaikki osat pitäisi löytyä valmiina.
Ford Orion 1.6 GL aut. -83 MR, Fiesta Mk1 Jester Kitcar
-
samiharju
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja samiharju » La Maaliskuu 5. 9:31:44 2005
eihän sen laatikon pitäisi on gelma olla, rs turboissakin käytetään td:n lootaa (mtx75?) koska se kestää paremmin.
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » La Maaliskuu 5. 10:54:38 2005
samiharju kirjoitti:eihän sen laatikon pitäisi on gelma olla, rs turboissakin käytetään td:n lootaa (mtx75?) koska se kestää paremmin.
Mistäs sä moista olet lukenut? Kenellä on TDn loota RST:ssä?
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja olafu » La Maaliskuu 5. 11:38:26 2005
Ainakin express-escorttia on tehty 1.8 dieselillä. 1.8 koneeseen saattaa käydä myös 1.6 dieselin korva, mutta en tiedä varmaksi. Samansukuisia moottoreita ovat kuitenkin. 1.6 dieselin korvia vaan löytyy helpommin.
Jäsen #606
-
mk4zetec
- Viestit: 80
- Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 10:39:18 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja mk4zetec » La Maaliskuu 5. 14:36:08 2005
JesseT kirjoitti:samiharju kirjoitti:eihän sen laatikon pitäisi on gelma olla, rs turboissakin käytetään td:n lootaa (mtx75?) koska se kestää paremmin.
Mistäs sä moista olet lukenut? Kenellä on TDn loota RST:ssä?
mulla on rst:ssä mtx75
escort rs cosworth -94
escort mexico 1600gt -73
mb 124 300tdst 24v
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » La Maaliskuu 5. 14:53:21 2005
Onko se TD:stä?
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
mk4zetec
- Viestit: 80
- Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 10:39:18 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja mk4zetec » La Maaliskuu 5. 15:05:51 2005
ei kun mk5 xr3i:stä
escort rs cosworth -94
escort mexico 1600gt -73
mb 124 300tdst 24v
-
Orsts2
- Viestit: 463
- Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Orsts2 » La Maaliskuu 5. 15:33:18 2005
fast fordissa on ollu muutamassa rst:ssä diiselin aski.
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » La Maaliskuu 5. 15:46:48 2005
Orsts2 kirjoitti:fast fordissa on ollu muutamassa rst:ssä diiselin aski.
Juu, mutta ei turbodieselin.
Escort mk3 + 2x Focus mk1