Escortista meni katkeamaan kytkinvaijeri kesken ajon. Olin normaalisti vaihtamassa vaihdetta kesken ajon kun kuului naps -> vaijeri poikki. Hommasin uuden vaijerin. Vaihdoin vaijerin normaalisti (helppo vaihtaa). Kun olin saanut vaijerin vaihdettua, menin painamaan kytkinpoljinta. Poljin liikkui, mutta ei riittävästi. Eli poljin meni kyllä pohjaan, mutta ei vaikuttanut kytkimen toimintaan mitenkään. Katsoin sitten polkimen päällä olevaa (vihreää) säätöpyörää, joka oli mennyt ns. pohjaan eli viimeiseen asentoon eli vaijeri on löysimmillään nyt, kun kytkinpoljin on pohjassa.
Miten saan tämän pyörän ns. nollattua? eli siihen asentoon, jossa vaijeri on kireimmillään ja säätö ns. normi-asennossa? Paikka on vielä niin ahdaskin että ei montaa kättä mahdu samaan aikaan työskentelemään.
Siellä on ilmeisesti jonkinlainen jousi joka säätelee pyörän liikkumista?
Ja auto on Escort '94