Painekotelo
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 423
- Liittynyt: Ti Joulukuu 25. 0:35:12 2001
Painekotelo
Löytyykö joltain perusteluja tarvitaanko painekotelossa ns.imutorvia?
Onko niistä putken natsoista virtauksellisesti hyötyä ahdetussa?
Onko niistä putken natsoista virtauksellisesti hyötyä ahdetussa?
Heikosta lompakosta kärsii koko harrastus.
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
-
- Viestit: 423
- Liittynyt: Ti Joulukuu 25. 0:35:12 2001
Ja mitäs vi..ua toi tarkoitti??Xär4TI kirjoitti:
no joo joo...
Sen painekotelon kun voi tehdä monella tavalla,tuomalla ilman sopivassa kulmassa ja viistämällä putkin lähdöt sisäpuolelta,niin välttämättä putkista ei ole kuin haittaa,että joo joo sullekkin...

Heikosta lompakosta kärsii koko harrastus.
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
-
- Ylläpitäjä
Ei mitäänWalderama kirjoitti:Ja mitäs vi..ua toi tarkoitti??Xär4TI kirjoitti:
no joo joo...
Sen painekotelon kun voi tehdä monella tavalla,tuomalla ilman sopivassa kulmassa ja viistämällä putkin lähdöt sisäpuolelta,niin välttämättä putkista ei ole kuin haittaa,että joo joo sullekkin...

-
- Viestit: 925
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 14. 23:40:19 2004
- Paikkakunta: suomi
ja käytettävissä oleva tila määrittää myös paljon millasen voi tehdä mutta tilavuus n1.2xmoottorinkoko olis melko sopiva ja semmoset imutorvet mitkä järkevästi saat mahtumaan
#914
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07