Tuohon on kuittien mukaan vaihdettu takasatulat tehdaskunnostettuihin jokunen vuosi sitten ja autolla on sen jälkeen ajettu n. 10000 kilometriä.
Irroitin ja purin TAKAJARRUSYLINTERIN. Sylinteri ja osat olivat tosiaankin UUDENVEROISIA. Vuoto tuli käsijarruvivun juuresta, akselilta oli stefakin jo pompannut pois paikoiltaan. Tuo ylästefahan ei ole oikeastaan muuta kuin pölynpääsyn estäjänä akselille eikä pysty pitämään yhtään painetta.
Itse syyllinen taitaakin löytyä JARRUSÄÄDÖN AKSELIN TIIVISTEESTÄ joka näyttää liian ohuelta ja hentoiselta tuohon koloonsa. Oli akselin irtiottovaiheessa selvästi vinossa ja sieltä välistä neste on päässyt valumaan käsijarruvivun puolelle ja stefan pullautettuaan lirisi sitten iloisesti ulos.
Ja minä kun iloitsin tuon kuitin nähtyäni ettei tässä cossussa tule olemaan jumittelevaa käsijarrua. No, oikeassahan tässä vielä olen ollutkin, silti meni purkuhommiksi noikin satulat. Toinenkin pitänee jossakin välissä tarkistaa ettei siellä ole sama homma

Kun vielä lähdetään tyttären kanssa kahdestaan sinne Kreetalle maanantaina ja vaimon olisi tarkoitus tulla viikon kuluttua hakemaan meidät Vantaalta cossulla....