Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
KIP
- Viestit: 1042
- Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
Viesti
Kirjoittaja KIP » Ma Elokuu 1. 10:03:36 2005
Pystyykö kierroksen rajoittimen jotenkin poistaa tai leikkaus rajaa siirtää ylemmäksi. Nyt se leikkaa menon 5000rpm. kohdalla
sierra 2.0i motorcraft sytkällä..
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro
-
MikkoT
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Viesti
Kirjoittaja MikkoT » Ma Elokuu 1. 13:03:41 2005
Tästäkin rajoittimen poistosta/siirrosta on ollut kyllä puhetta useampaan kertaan ja pitäisi olla mahdollista joko lastuttamalla tai boksia uudelleen ohjelmoimalla.
Sulla on jotain vikaa jossain tai kiesimittarin tarkkuus heittää, jos ottaa rajottimelle (tai tuntuu siltä) jo 5000 rpm kohdalla, koska vakiorajoitin sallii hetkellisiä 6380 rpm ja jatkuvaa 6250 rpm. Sitä en enää muista mistä luin noi arvot, mutta tossa reilussa 6000 tonnissa toi meno yleensä on noilla IS:llä katkennut.
-
KIP
- Viestit: 1042
- Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
Viesti
Kirjoittaja KIP » Ma Elokuu 1. 15:32:42 2005
No kyllähän mä sitä juttua yritin jo tuossa etsiskellä mutta ei löytynyt mitään.
Se tosiaan vaikka hitaasti nostaa kierroksia niin kun neula näyttää n.5000 loppuu leikki siihen..
Tiedä sitten, jotain vikaa varmasti jossain.
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro