Vielä escon jarruista..
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2335
- Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
- Paikkakunta: Lohja
Vielä escon jarruista..
Eli tuommoiset mk4 "perusjarrut" 1.6:sesta.. Olis tarkoitus puhaltaa ne ja maalata, mutta sitä ennen tietty purkaa. Mäntä nyt lähtee helposti irti, mutta mites ne liukutappien "sylinterit"? Eikös ne ole jotain kumi/muovi yhdistelmää? Saako niitä purettua rikkomatta niitä?
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
- Viestit: 215
- Liittynyt: Ti Lokakuu 15. 19:40:21 2002
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Vielä escon jarruista..
Tarkotat varmaankin tässä ylhäällä näkyviä "kumisylintereitä". En nyt muista ihan varmasti, mutta eiks niiden sylinteriden päissä ole sellaset "suojaläpät"? Tein muistaakseni niin, että irrotin vaan ne suojaläpät ja pääsin sitä kautta putsaamaan ne sylinterit ja laittamaan uudet vaseliinit.cossuton kirjoitti:Eli tuommoiset mk4 "perusjarrut" 1.6:sesta.. Olis tarkoitus puhaltaa ne ja maalata, mutta sitä ennen tietty purkaa. Mäntä nyt lähtee helposti irti, mutta mites ne liukutappien "sylinterit"? Eikös ne ole jotain kumi/muovi yhdistelmää? Saako niitä purettua rikkomatta niitä?
Audi S3 - käyttis
Projekti RST -tulossa ehkä myyntiin...
Tekn.vaihto RST -90 (sittemmin purettu)
Projekti RST -tulossa ehkä myyntiin...
Tekn.vaihto RST -90 (sittemmin purettu)
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 2335
- Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
- Paikkakunta: Lohja
Selvä juttu! Eli halpaa kauraa.. ovat muuten noissakin jarruissa halki/väljätmakeN kirjoitti:niissä kumeissa on muovi holkit sisällä jotka ainakin mulla oli pituus suunnassa halki.. no joka tapauksessa ihan sama revit pois vaan ja uudet stokkalta maksaa muutaman hassun euron...

EDIT: Miksu: Ei ollu suojaläppiä sylintereiden päässä.
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
- Viestit: 215
- Liittynyt: Ti Lokakuu 15. 19:40:21 2002
- Paikkakunta: Helsinki