Vielä escon jarruista..

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Vielä escon jarruista..

Viesti Kirjoittaja cossuton » To Elokuu 11. 12:01:06 2005

Eli tuommoiset mk4 "perusjarrut" 1.6:sesta.. Olis tarkoitus puhaltaa ne ja maalata, mutta sitä ennen tietty purkaa. Mäntä nyt lähtee helposti irti, mutta mites ne liukutappien "sylinterit"? Eikös ne ole jotain kumi/muovi yhdistelmää? Saako niitä purettua rikkomatta niitä?
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

vesa
Viestit: 54
Liittynyt: To Syyskuu 9. 20:09:52 2004
Paikkakunta: nastola

Viesti Kirjoittaja vesa » To Elokuu 11. 15:39:43 2005

osta varaosaliikkeestä uudet vanhatvoi olla jo väljät.

Miksu
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Lokakuu 15. 19:40:21 2002
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vielä escon jarruista..

Viesti Kirjoittaja Miksu » To Elokuu 11. 15:47:18 2005

cossuton kirjoitti:Eli tuommoiset mk4 "perusjarrut" 1.6:sesta.. Olis tarkoitus puhaltaa ne ja maalata, mutta sitä ennen tietty purkaa. Mäntä nyt lähtee helposti irti, mutta mites ne liukutappien "sylinterit"? Eikös ne ole jotain kumi/muovi yhdistelmää? Saako niitä purettua rikkomatta niitä?
Tarkotat varmaankin tässä ylhäällä näkyviä "kumisylintereitä". En nyt muista ihan varmasti, mutta eiks niiden sylinteriden päissä ole sellaset "suojaläpät"? Tein muistaakseni niin, että irrotin vaan ne suojaläpät ja pääsin sitä kautta putsaamaan ne sylinterit ja laittamaan uudet vaseliinit.
Audi S3 - käyttis
Projekti RST -tulossa ehkä myyntiin...
Tekn.vaihto RST -90 (sittemmin purettu)

makeN
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja makeN » To Elokuu 11. 18:25:13 2005

niissä kumeissa on muovi holkit sisällä jotka ainakin mulla oli pituus suunnassa halki.. no joka tapauksessa ihan sama revit pois vaan ja uudet stokkalta maksaa muutaman hassun euron...

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Pe Elokuu 12. 7:03:33 2005

makeN kirjoitti:niissä kumeissa on muovi holkit sisällä jotka ainakin mulla oli pituus suunnassa halki.. no joka tapauksessa ihan sama revit pois vaan ja uudet stokkalta maksaa muutaman hassun euron...
Selvä juttu! Eli halpaa kauraa.. ovat muuten noissakin jarruissa halki/väljät :? Pitää samalla ostaa nuo männän pölytiivisteet sekä männän tiivisteet. Tuleepa sitten kerralla ns. kuntoon!

EDIT: Miksu: Ei ollu suojaläppiä sylintereiden päässä.
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

Miksu
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Lokakuu 15. 19:40:21 2002
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Miksu » Pe Elokuu 12. 8:47:40 2005

cossuton kirjoitti:
EDIT: Miksu: Ei ollu suojaläppiä sylintereiden päässä.
Juu, oiskohan se sit ollu asconassa tai jossain muussa kun oli sellset läpät siellä. Mut hyvä että selvis
Audi S3 - käyttis
Projekti RST -tulossa ehkä myyntiin...
Tekn.vaihto RST -90 (sittemmin purettu)

Vastaa Viestiin