Niin, kysyn nyt viisaammilta neuvoa ennen kuin töppään.
Olen rakentelamassa (toivottavasti) tehokasta turbotettua Taunusta.
Osa osalta projekti valmistuu.
Tulevaisuudessa pitäisi hankkia kestävä kytkin projektiin.
Millaisia paketteja kannattaisi harkita? Pitäisi kestää varmasti sellaiset 500Nm.
AP-racing-kytkimestä olen kuullut puhuttavan, mutta onko siinä muuta hyvää kuin hinta?
Volvon Sachs Race paineasetelma on myös pyörinyt mielessä.
Levyksi varmaan järkevä valinta olisi jousittamaton sintteri.
Osien sovittaminen koneistamalla ei ole ongelma.
Mitä Cossun kytkin kestää?
Entä nämä +30% 'vakioasetelmat' ? (halpa pas%# ?)
Ei nyt ensimmäisenä tekisi mieli ostaa +500e kytkintä jos pikku näpertelyllä saa tehtyä vastaavan.
Esim mersuforum/turbot/jorman tallilla tapahtuu. Kaveri on rakennellut omatekoista kaksilevykytkintä.
Mitä suosittelisit?
Rasmus
Sopiva kytkin turbo käyttöön?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1001
- Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
- Paikkakunta: Raahe
- Viesti:
Käytäppäs hakua tai selaa hieman tätä tekniikka osiota tästä käytiin vasta keskustelua.
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/
-
- Ylläpitäjä
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76