Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
cossuton
- Viestit: 2335
- Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
- Paikkakunta: Lohja
Viesti
Kirjoittaja cossuton » Su Syyskuu 4. 14:09:13 2005
Mistä vois lähteä tonkimaan 1.3 ohv koneen vikaa kun paukuttaa putkeen ja käy melkoista jälkikäyntiä (pystyis helposti ajamaan ilman avainta)? Kyse siis -88 escosta. Onko tämä vain säätöjuttu vai täytyykö oikein osia vaihdella?
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
Jaakkoki
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Jaakkoki » Su Syyskuu 4. 14:17:16 2005
kannattas varmaan sytkän tarkastuksella aloittaa ja sitten alkaa miettimään kuin karstassa se kattila on ?
ainakin nuo tulee aluksi mieleen.
edit: vai oletko sinäkin jo siirtynyt siihen rajantakaa saatavaan 80oktaaniseen

-
cossuton
- Viestit: 2335
- Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
- Paikkakunta: Lohja
Viesti
Kirjoittaja cossuton » Su Syyskuu 4. 18:04:27 2005
No joo ei sentääs tässä vielä mitään halpaa bensaa
Sytkää itekkin mietin, kone on kuitenkin varmuudella ajettu 140tkm ja öljyt vaihdettu huoltokirjan mukaan hyvin ja mitä venakopan avauksella tutkin niin ihan siistiä oli..
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
Rasmus
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Rasmus » Ke Syyskuu 14. 14:37:54 2005
Voisko olla ilmavuoto->moottori laihalla->venttiili palanut-> paukuttaa putkessa.
Jälkikäynti viittaa karstaan tai laihaan seokseen. Putkessa paukkuminen taas sytytykseen.