ohc koneen säädettävän nokkapyörän ajotus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
- Viesti:
ohc koneen säädettävän nokkapyörän ajotus
elikkä nyt tarviis kipeesti apua miten laitetetaan säädettävän nokkapyörän ajotukset kohalleen ohc koneesta!
Aste levy on ja nokka on 284.
Aste levy on ja nokka on 284.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Eikö ole muita tietoja kuin tuo 284 astetta?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 764
- Liittynyt: Ke Lokakuu 16. 17:58:38 2002
- Paikkakunta: Etelä-savo
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1835
- Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002
Tarviit heittokellon ja nokalle annetun imuvenan täyden noston asteen. Ne oli jotain sadan päälle muistaakseni.
Astelevy kampiakselin pultin alle sopivasti kyhättynä ja siihen vaikka rautalangasta jonkunlainen viisari reunaan,joka pysyy paikallaan.
ykkösen männän yläkuolokohdan keskellä on viisarissa nolla ja siinä sadan päälle olevassa nokkakohtaisessa asteessa on imuvena täysin auki.
Tossa periaate hommalle,vaatii hiukan perehtymistä juttuun ja nokan tiedot täytyy olla.
Astelevy kampiakselin pultin alle sopivasti kyhättynä ja siihen vaikka rautalangasta jonkunlainen viisari reunaan,joka pysyy paikallaan.
ykkösen männän yläkuolokohdan keskellä on viisarissa nolla ja siinä sadan päälle olevassa nokkakohtaisessa asteessa on imuvena täysin auki.
Tossa periaate hommalle,vaatii hiukan perehtymistä juttuun ja nokan tiedot täytyy olla.
-
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
- Viesti:
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
Noiden tietojen avulla ei nokkaa pysty ajoittamaan. Kenen valmistama nokka ja minkämallinen? vai onko toi hiottu vakiosta?<siipicossu> kirjoitti:jos en väärin muista niin nostoa olisi ollu 12siipicossu kirjoitti:Eikö ole muita tietoja kuin tuo 284 astetta?
Eli asteet ajotukselle pitäs tietää... sellaset 108astetta +-2astetta jälkeen yläkuolokohdan niin varmaan olis ajotus jo sinnepäin. Mutta tarkasti sitä ei saa laitettua ilman että tietää tuon ajotuksen asteet.
Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Eipä sillä nokalla juuri mitään sitten tee.<siipicossu> kirjoitti:nokka on hiottu! ja paperi hukassa missä luki kaikki nokan tiedot
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 1001
- Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
- Paikkakunta: Raahe
- Viesti:
Käyppä jonkun esim paikallisen henkilön tykönä joka tekee/on tehnyt ralliauton moottoreita ne yleensä osaa katsoa ajoitukset kuntoon kunhan eka mittailevat nokkaa jne.Milloin nokka on hiottu?Kysy siltä joka hioi että onko sillä tietoja nokasta enään tai että muistaako se niitä.
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/
-
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
- Viesti: