Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
LasseK
- Viestit: 111
- Liittynyt: La Syyskuu 4. 19:19:07 2004
- Paikkakunta: P-Pohj.
Viesti
Kirjoittaja LasseK » Pe Toukokuu 6. 1:03:43 2005
jjs kirjoitti:
1) 205: -kaikkien- 85-> uud. 2,0 moottoreiden perusta, vahvemmat veivit "F", ohuempirenkaiset männät jne
Mulla on tuo 20 taunus lohko ja ohuempirenkaiset männät

Joku joskus mahollisesti vaihtanut männät??
Lohko on autopurkaamosta hajettu, alkuperästä ei tietoa...
Kangista en muista/älynny katsoa onko f-merkintöjä.
#976
-
Fullspeed
- Viestit: 787
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
- Paikkakunta: Kajaani
Viesti
Kirjoittaja Fullspeed » Pe Toukokuu 6. 2:03:02 2005
jjs kirjoitti:4) 205 RS500 Eggenberger: todella vahva kisalohko; tästä joskus lisää.
No eikö sitä joko sitä...

*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90
-
Jallu
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Viesti
Kirjoittaja Jallu » Pe Toukokuu 6. 9:01:30 2005
YBD1
YBD2
YBD3
Itse en tuon historiaa tunne, mutta joku viisas osannee numeroiden perusteella kertoa lisää?
-
bpasi
- Viestit: 1015
- Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002
Viesti
Kirjoittaja bpasi » Pe Toukokuu 6. 10:39:53 2005
hmm. oma ybd:ssä on koneistettu tuo bensapumpun reikä "toimivaksi".
pitääpä katella tarkemin sitä joku päivä....
-
Jahman
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
- Paikkakunta: Suomen Turku
Viesti
Kirjoittaja Jahman » Pe Toukokuu 6. 14:44:44 2005
Nelarin etupalkki
Tässähän se menee...
-
Fullspeed
- Viestit: 787
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
- Paikkakunta: Kajaani
Viesti
Kirjoittaja Fullspeed » Ma Lokakuu 24. 12:55:18 2005
Mitähän eroja nuissa tavan 205 lohkoissa on??
Esim. minulla oli 86 leivottu, uudempi koppaseen rieskaan asennettu 205 lohko, joka näyttää päällepäin merkinnöiltään ja valultaan samalta kuin tuon ylläolevan linkin lohko (rs500?), erotuksena tietysti nuo blommien reiät. Sitten taas 85 leivottu, 86 iS:stä ongitussa 205:sta puuttuu esim. tuossakin linkissä näkyvässä lohkossa oleva, taemmasta blommista taaksepäin lähtevä vahvike, ja muitakin pieniä eroja on lukuisia.
Viimeksi muokannut
Fullspeed, Ma Lokakuu 24. 16:25:32 2005. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja olafu » Ma Lokakuu 24. 15:54:10 2005
Onhan tossa nyt vaikka mitä eroja vrt. normaali 205 lohko. Katoppa ton moottorin korvan yläpuolelle. Julma poimu lähtee ylöspäin kansitasoa kohti, sitten tuola on noita uria jne. Niin onko tuo nyt se paljon puhuttu eggenberger? vai rs500 malli?
Jäsen #606
-
Fullspeed
- Viestit: 787
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
- Paikkakunta: Kajaani
Viesti
Kirjoittaja Fullspeed » Ma Lokakuu 24. 16:21:16 2005
Eikös tuo oo RS500 lohko??? Ja eikö se mosakorvakkeen yläpuolinen poimu ole ihan samanlainen kuin normi 205:ssä. Ainakaan valokuvan perusteella en huomaa eroa.
Mutta mutta, ei ollu tarkotus verrata tuohon RS500 lohkoon, käytin sitä ihan vaan esimerkkinä, vaan tarkotus oli verrata nuita tavan duunari mallin 205 lohkoja, niitäkin kun näkkyy olevan ainakin ulkoisesti erilaisia. Onko ne sitten valmistaja kohtaisia eroja??? Vai onko niitä edes valmistettu eri paikoissa??
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90