Coolerin kennosta

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Coolerin kennosta

Viesti Kirjoittaja JRZ » Ti Joulukuu 20. 20:15:44 2005

Tietääkö joku myydäänkö jossain valmiiksi kaarevaa coolerin kennoa? Onko joku kokeillut mankelilla, onnistuuko saada kaarevaksi?
#446

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ti Joulukuu 20. 21:12:44 2005

Miksi pitää olla kaarevaa?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Viesti Kirjoittaja Vesku » Ti Joulukuu 20. 21:14:07 2005

Eii kai sitä mopoon vaan meinata....? :D
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ti Joulukuu 20. 21:36:26 2005

Voi olla vaan vaikea saada ilma kunnolla virtaamaan läpi (siis jäähdytysilma ulkopuolelta).
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ti Joulukuu 20. 21:45:20 2005

Kyllähän se sopivalla huuvalla ohjautuu kennon läpi...
Jäsen #606

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » Ti Joulukuu 20. 22:58:42 2005

siipicossu kirjoitti:Miksi pitää olla kaarevaa?
Tosiaan...mopon keulille tulee. Kaareva istuu paremmin ja saa kohtuu hyvin katteiden sisälle...

Edit:niin eli tässä vähän selventävää kuvaa,jossa on kyseinen cooleri.
http://www.mab-power.de/45.html
#446

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Viesti Kirjoittaja Vesku » Ke Joulukuu 21. 7:46:47 2005

:lol: :lol:
Samaa tuossa jokin aika sitten vielä itselle katselin :D
Siitä arvailin...
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Joulukuu 21. 8:06:17 2005

JRZ kirjoitti:
siipicossu kirjoitti:Miksi pitää olla kaarevaa?
Tosiaan...mopon keulille tulee. Kaareva istuu paremmin ja saa kohtuu hyvin katteiden sisälle...

Edit:niin eli tässä vähän selventävää kuvaa,jossa on kyseinen cooleri.
http://www.mab-power.de/45.html
Jaa tuohon suuntaan kaareva.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Vastaa Viestiin