1500 kent
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Tarkistas tuo:
http://cosworthrsclub.com/foorumi/viewtopic.php?t=75989
http://cosworthrsclub.com/foorumi/viewtopic.php?t=75989
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
- Viestit: 2093
- Liittynyt: Ke Syyskuu 4. 1:27:38 2002
- Paikkakunta: varsinainen-suomi
todellakin, melkeen raameihin kannattais panna tämä viestiketjun alku. näin se juuri kuuluukin toimia_pexi kirjoitti:Upee nähdä joskus näinkin asiallista käyttäytymistä.

Escucha el Oi!
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
-
- Viestit: 201
- Liittynyt: Su Marraskuu 7. 21:45:51 2004
Re: 1500 kent
Matalampi kuin 1600ssa, korkeampi kuin 1200 ja 1340. Mutta 1500/1300 eroa en tiedä, veikkaan samaa korkeutta.maarit kirjoitti:Onko lohko kyseisessä koneessa samankorkuinen kuin 1300:sessa vaiko sama kuin 1600:sessa??
Kent tuntijat herätys

-84 Sierra 2,0@3.0 twinturbo ms tfi
-07 Audi A8 4.2 quattro
-07 Audi A8 4.2 quattro
-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Kysymystä täysin ymmärtämättä,
997,1200, 1340 ja 1500 on pre.crossflow-lohkoja, 1300 ja 1600 noita uudempia. Eli ei suoraan vaihtokelpoisia
Tammikuun ClassicFordissa on juttua,
kaikki noi pienethän on 3:lla runkolaakerilla, ja siis ymmärtääkseni sama 109E lohko 997, 1200 ja 1340.
1500 (120E, 122E, 681F) on 5:llä laakerilla, ja kahta ekaa käytetään myös Lotuksessa.
jotain 701M "L"-lohkoja on myös ollu vain TC:lle.
Vastaus kysymykseen; kun TC rakennetaan 1600 lohkoo, tarvii jakokotekon ja kannen väliin spacerin, joka kuvistä katsoen on jotain 6-8 mm paksu.
997,1200, 1340 ja 1500 on pre.crossflow-lohkoja, 1300 ja 1600 noita uudempia. Eli ei suoraan vaihtokelpoisia
Tammikuun ClassicFordissa on juttua,
kaikki noi pienethän on 3:lla runkolaakerilla, ja siis ymmärtääkseni sama 109E lohko 997, 1200 ja 1340.
1500 (120E, 122E, 681F) on 5:llä laakerilla, ja kahta ekaa käytetään myös Lotuksessa.
jotain 701M "L"-lohkoja on myös ollu vain TC:lle.
Vastaus kysymykseen; kun TC rakennetaan 1600 lohkoo, tarvii jakokotekon ja kannen väliin spacerin, joka kuvistä katsoen on jotain 6-8 mm paksu.