kytkentä kaaviota esc-suora syttyyn?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
kytkentä kaaviota esc-suora syttyyn?
oliskos jollain kaavioo siihen fiestan kaasarimallin suorasyttyyn. olisko siinä boksissa lukenut esc tai ecs.. ja sit jos jollain olis tietoa sellaisen ennakoista ja paljonko pystyy lämpötilalla muuttamaan ennakoita. kiitos jo etukäteen!
ford escort´79 tic
-
- Ylläpitäjä
Re: kytkentä kaaviota esc-suora syttyyn?
Haynesin mk3 Fiestan opuksesta löytyy hyvät kaaviot. En ole nähnyt mitään käppyröitä maailmallakaan joista pystyisi arvioimaan ennakon lämpötilan funktiona. ESC versio ottaa muuten alipaineen huomioon, eli en suosittele siihen sun turbovehkeeseen. Wbo muuten vihdoista lähti postin kyydissä sinnepäin. juntturamutteri ja tulppa löytyi kans. EDIS boksin perusennakko on 10 astetta. ESC:stä ei varmaa tietoa. Missä kaasarikoneessa on tuollainen ESC? muistelisin että niitä löytyy vain CFi-koneisista Fiestoista.adh kirjoitti:oliskos jollain kaavioo siihen fiestan kaasarimallin suorasyttyyn. olisko siinä boksissa lukenut esc tai ecs.. ja sit jos jollain olis tietoa sellaisen ennakoista ja paljonko pystyy lämpötilalla muuttamaan ennakoita. kiitos jo etukäteen!
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Siitä voi pystyä sen mapin vaihtamaan painetta ymmärtäväksi. "Kartta" pysyy saman levysenä mutta sijottuu eri paikkaan. Vakioanturi antaa tietyn jännitteen, vaikkapa n. 5V nollapaineella. 1.5bar map-anturilla yksikkö luuleekin 0.5bar ahtopainetta nollapaineeksi.
Se miten paine vaikuttaa ton ESC yksikön sytytysennakkoon on ainakin mulle arvoitus. Jos sattuis oleen edes vähän oikean mallinen "käppyrä" niin voisi jopa jotenkin toimia.
Se miten paine vaikuttaa ton ESC yksikön sytytysennakkoon on ainakin mulle arvoitus. Jos sattuis oleen edes vähän oikean mallinen "käppyrä" niin voisi jopa jotenkin toimia.
Jäsen #606
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
Re: kytkentä kaaviota esc-suora syttyyn?
jive kirjoitti:Haynesin mk3 Fiestan opuksesta löytyy hyvät kaaviot. En ole nähnyt mitään käppyröitä maailmallakaan joista pystyisi arvioimaan ennakon lämpötilan funktiona. ESC versio ottaa muuten alipaineen huomioon, eli en suosittele siihen sun turbovehkeeseen. Wbo muuten vihdoista lähti postin kyydissä sinnepäin. juntturamutteri ja tulppa löytyi kans. EDIS boksin perusennakko on 10 astetta. ESC:stä ei varmaa tietoa. Missä kaasarikoneessa on tuollainen ESC? muistelisin että niitä löytyy vain CFi-koneisista Fiestoista.adh kirjoitti:oliskos jollain kaavioo siihen fiestan kaasarimallin suorasyttyyn. olisko siinä boksissa lukenut esc tai ecs.. ja sit jos jollain olis tietoa sellaisen ennakoista ja paljonko pystyy lämpötilalla muuttamaan ennakoita. kiitos jo etukäteen!
niin sytkä on valencia moottorisesta fiestasta olisko ollu litranen. ja olisko se sit ollu ykspisteruisku. löysin uuden tutkijan sille wbo2,lle.. hyvää uuttavuotta
ford escort´79 tic
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
jive kirjoitti:Rajoittaja on ja taitaa katkaista 6500rpm. Vaihda EFistä kiekkamittari?adh kirjoitti:onkos kellään tietoa et onko siinä sytkässä kierrosten rajoittajaa?? ja millä kierroksilla..
ja millä kytkennällä saa kierroslukumittarin näyttämään oikein..
nyt näyttää noin puolet..
löysin kytkennän millä saa toimimaan normi tarvike mittarin.. löytyy ms edis jutuista.. efi mittari on turhan hankala laittaa väärän merkkiseen sprint autoon.. täytyy kokeilla löytämääni diodi kytkentää.
ford escort´79 tic