EGT-anturinpaikka?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

fsohc
Viestit: 1694
Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005

EGT-anturinpaikka?

Viesti Kirjoittaja fsohc » To Maaliskuu 2. 23:32:34 2006

Kertokaapas että teenkö rei'än heti pakokanavan jälkeen, kollektoriin vai turbon jälkeen anturille? Kait tuo pitäis olla heti pakokanavan jälkeen, vai mikä virallinen ohje on?

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Pe Maaliskuu 3. 8:53:12 2006

Jos vain yksi anturi, niin kollektoriin. Jos neljä, niin sitten lähemmäksi venttiiliä. Ei missään nimessä ainoastaan turbon jälkeen. Ihan näin mutua.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

fsohc
Viestit: 1694
Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005

Viesti Kirjoittaja fsohc » Pe Maaliskuu 3. 22:58:11 2006

Juu yksi anturi ja tosiaan ajattelin tuota kollektoria lähinnä sopivana paikkana.

Vastaa Viestiin