Ohc turbosierran bensanpaineet?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Ohc turbosierran bensanpaineet?

Viesti Kirjoittaja Mikitic » To Huhtikuu 13. 15:23:28 2006

eli vaihdoin sierraan vihdoin ja viimein ruiskuntankin. no nyt ei sitten bensanpaineet nouse vaan kierrättää suoraan takaisin tankkiin paluuputken kautta! mikä muutos tuossa muka on tapahtunut että vaikuttaisi? paluuputkea litistää niin sitten nousee B-paineet... apuva! niin ja auto on ohc ja is:n tankin laitoin
Viimeksi muokannut Mikitic, To Huhtikuu 13. 15:50:09 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ckolli
Viestit: 441
Liittynyt: To Joulukuu 23. 8:51:11 2004
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ckolli » To Huhtikuu 13. 15:34:36 2006

Trkistas nyt letkut uudestaan, tai sitten jakotukki johon letkut yhdistetään konehuoneeseen.

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » To Huhtikuu 13. 15:39:40 2006

Onhan se bensanpaineensäädin siinä paluuletkussa eli tukilta tuleva letku siis säätimen kylkeen? Säätimen pohjasta letku tankille. Pumppu suoraan tukkiin kiinni, suodattimen kautta.
Viimeksi muokannut olafu, To Huhtikuu 13. 15:51:13 2006. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jäsen #606

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » To Huhtikuu 13. 15:41:11 2006

letkut on niinkuin pitääkin ja auto lähtee käyntiin kun litistää paluuputkea... niin ja samalla vaihdoin pumpunkin siitä is:tä siinä on takaisku mun mielestä päässä... vaikuttaako se mihinkään?

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » To Huhtikuu 13. 15:43:41 2006

olafu kirjoitti:Onhan se bensanpaineensäädin siinä Paluuletkussa, ja tukilta tuleva letku siis säätimen kylkeen. Säätimen pohjasta letku tankille. Pumppu suoraan tukkiin kiinni, suodattimen kautta.
ehei! säädin on tulopuolella ja niin edespäin edellisen omistajan jäljiltä... miten se toimi ennen tankin vaihtoa???

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » To Huhtikuu 13. 15:44:14 2006

mikimikkola kirjoitti:letkut on niinkuin pitääkin ja auto lähtee käyntiin kun litistää paluuputkea... niin ja samalla vaihdoin pumpunkin siitä is:tä siinä on takaisku mun mielestä päässä... vaikuttaako se mihinkään?
Ei vaikuta, ilmeisesti sun on menny bensanpaineensäädin sitten rikki jos se on oikein kytketty. Kiersitkö jotain nippoja säätimeen?

EDIT: Säädin PITÄÄ olla ruiskupelissä PALUU puolella, johan sen sanoo toimiva järkikin, että jos paluuletku menee tukista suoraan tankkiin niin eihän siellä paine pysy! Tukista säätimen kylkeen ja säätimen pohjasta letku tankkiin.
Viimeksi muokannut olafu, To Huhtikuu 13. 15:55:15 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #606

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » To Huhtikuu 13. 15:48:39 2006

olafu kirjoitti:
mikimikkola kirjoitti:letkut on niinkuin pitääkin ja auto lähtee käyntiin kun litistää paluuputkea... niin ja samalla vaihdoin pumpunkin siitä is:tä siinä on takaisku mun mielestä päässä... vaikuttaako se mihinkään?
Ei vaikuta, ilmeisesti sun on menny bensanpaineensäädin sitten rikki jos se on oikein kytketty. Kiersitkö jotain nippoja säätimeen?

EDIT: Säädin PITÄÄ olla ruiskupelissä PALUU puolella, johan sen sanoo toimiva järkikin, että jos paluuletku menee tukista suoraan tankkiin niin eihän siellä paine pysy! Tukista säätimen kylkeen ja säätimen pohjasta letku tankkiin.


KIITOS!

_pexi
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja _pexi » To Huhtikuu 13. 16:14:56 2006

Joo, poistetaan kaikki selvinneet ongelmat tekniikasta ja sit huudetaan jatkossakin alinomaan että käytä hakua... hyvähyvä :roll: :shock:
escort II -78
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » To Huhtikuu 13. 16:15:59 2006

_pexi kirjoitti:Joo, poistetaan kaikki selvinneet ongelmat tekniikasta ja sit huudetaan jatkossakin alinomaan että käytä hakua... hyvähyvä :roll: :shock:
Tulipahan ihan sama mieleen mutten viittiny avautua...
Jäsen #606

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » To Huhtikuu 13. 17:45:57 2006

olafu kirjoitti:
_pexi kirjoitti:Joo, poistetaan kaikki selvinneet ongelmat tekniikasta ja sit huudetaan jatkossakin alinomaan että käytä hakua... hyvähyvä :roll: :shock:
Tulipahan ihan sama mieleen mutten viittiny avautua...
joo mutta kukakohan hakee sanoilla ONGELMA RATKAISTU jne......?ei kukaan.
edit: otsikko muokattu
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

ckolli
Viestit: 441
Liittynyt: To Joulukuu 23. 8:51:11 2004
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ckolli » To Huhtikuu 13. 18:12:09 2006

Oikein jesus.

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » To Huhtikuu 13. 19:27:02 2006

Suokaa anteeksi :shock: ajattelin vaan kun sattui olemaan pikakyssäri vaan

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Pe Huhtikuu 14. 1:00:38 2006

mikimikkola kirjoitti:Suokaa anteeksi :shock: ajattelin vaan kun sattui olemaan pikakyssäri vaan
Ei mitään hätää. Sattuuhan noita..:wink:
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Vastaa Viestiin