Jarrypääsylintereistä

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Stude
Ylläpitäjä

Jarrypääsylintereistä

Viesti Kirjoittaja Stude » Su Heinäkuu 23. 12:02:53 2006

Onko Sierroissa käytetty monenkinlaisia jarrupääsylintereitä?

Olen vaihtamassa xr4:n takajarrut levyllisiin(253mm) niin inssi sanoi, että jarrupääsylinterikin täytyy mahdollisesti vaihtaa...
Ilmeisesti täytyy tuohon hommata lappu Fordilta :?

Eroaako cossun ja xr:n jarrupääsylinterit toisistaan?

Mitenkäs sitten jos vaihdankin cossun jarrut tuohon rotiskoon, vaikeeta tämä jarrujen päivitys...

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Su Heinäkuu 23. 14:20:22 2006

levythän on vain absien kanssa, ja absillisessa on erilainen sylinteri.

Stude
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Stude » Su Heinäkuu 23. 14:25:17 2006

No jos laitan noi levyt ja absillisesta sen sylinteerin, niin tarviiko laittaa myös absit? :oops:

Corleone
Viestit: 528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 1:26:23 2001
Paikkakunta: Lpr
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Corleone » Su Heinäkuu 23. 21:36:18 2006

samiharju kirjoitti:levythän on vain absien kanssa, ja absillisessa on erilainen sylinteri.
Oma XR4X4 (vm 91) on ollu uutenakin niinku on vieläkin ilman abseja ja levyt takana.

Hauskaa sinä on myös se että siinä on siis 254mm levyt takana ja 240mm levyt edessä... :roll: Kun paineensäädin venttiili myös hiukan takkuaa, talvella tuo on aika mielenkiintoinen jarruteltava. :twisted:

260mm levyille on nyt satulat jo ostettu 8)

Pääsylinteristä en tiedä onko tuossa eroa esim normi 2.0 riesaan mutta tehostin on lihonnut ainakin verrattuna edelliseen Dokki malliseen yksilöön.
Mondeo 2.2 Tdci Titanium Wagon -05
Mitsu Pajero 3.2 DID
Escort mk4 RWD 2.9 24V Cosworth tic kilpuri projekti
Jäsen 338

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H » Su Heinäkuu 23. 21:46:48 2006

Ite vaihdoin 2 litraseen käyttö STW:hen XR4 jarrut eteen ja tavalliset Scorpin levyt taakse. Pääsylinteri on edelleen sama 2 litrasen mikä oli alunperinkin, hyvin toimii eikä V6 muutoskatsastuksessakaan tullut narinoita.

Vastaa Viestiin