Stokka Turbo

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

johnlee5
Viestit: 168
Liittynyt: Ma Syyskuu 1. 0:30:35 2003
Paikkakunta: Akaa

Stokka Turbo

Viesti Kirjoittaja johnlee5 » Su Elokuu 13. 17:20:17 2006

Eli kokeilin hakua ja en löytänyt oikein tietoa ongelmaani (tai en vaan osaa) kumminkin. Mitä versioita suomeen on stokka turboa tuotu? Kun tarkoitus on vaihtaa "uudempi koppaisesta" Sierrasta 2.0 litrainen vapaashenkivä, ahdettuun vastaavanlaiseen. Eli mihin pitää verrata? Mitä paperia tarkalleen kysyn fordilta?

Auttakaa tietämätöntä :oops:
http://kuvake.net/user/johnlee5?image_id=5246781
Mondeo TDDi 2.0 vm. 2001
Jäsen #758

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Su Elokuu 13. 18:58:16 2006

sillä stokkaturbo paperilla ei oo oikeen apuja tohon asiaan. oletan että autosi ei ole vähäpäästöinen?

eli koneesta penkityspaperi, esim xr4i jarruilla max 150hp, lisäksi vertailumoottoripaperi josta näkee mitä osia pitää vaihtaa, sit vielä selvitys koneen alkuperästä jos se ei oo orggis kone ja leimalle. jos auto on vanhempi kun 7/1987 riittää katsastuksen aikainen hyväksytty päästömittaus, siitä uudemmasta ei-vähäpäästöisestä pitäis olla koneesta valmistajan päästötodistus mut sitä kun ei jälkeenpäin rakennetuista ole saatavilla on käytännössäainut konsti asentaa autoon välille katalysaattori.

dexta
Viestit: 764
Liittynyt: Ke Lokakuu 16. 17:58:38 2002
Paikkakunta: Etelä-savo

Re: Stokka Turbo

Viesti Kirjoittaja dexta » Su Elokuu 13. 19:05:17 2006

johnlee5 kirjoitti: Mitä versioita suomeen on stokka turboa tuotu?
Ei yhtään :wink: Stockmann Auton Suomessa tekemiä jälkiasennusturboja.

johnlee5
Viestit: 168
Liittynyt: Ma Syyskuu 1. 0:30:35 2003
Paikkakunta: Akaa

Re: Stokka Turbo

Viesti Kirjoittaja johnlee5 » Su Elokuu 13. 19:34:11 2006

dexta kirjoitti:
johnlee5 kirjoitti: Mitä versioita suomeen on stokka turboa tuotu?
Ei yhtään :wink: Stockmann Auton Suomessa tekemiä jälkiasennusturboja.
Aivan niin :lol: :lol: :lol:
http://kuvake.net/user/johnlee5?image_id=5246781
Mondeo TDDi 2.0 vm. 2001
Jäsen #758

johnlee5
Viestit: 168
Liittynyt: Ma Syyskuu 1. 0:30:35 2003
Paikkakunta: Akaa

Viesti Kirjoittaja johnlee5 » Su Elokuu 13. 19:37:40 2006

samiharju kirjoitti:sillä stokkaturbo paperilla ei oo oikeen apuja tohon asiaan. oletan että autosi ei ole vähäpäästöinen?

eli koneesta penkityspaperi, esim xr4i jarruilla max 150hp, lisäksi vertailumoottoripaperi josta näkee mitä osia pitää vaihtaa, sit vielä selvitys koneen alkuperästä jos se ei oo orggis kone ja leimalle. jos auto on vanhempi kun 7/1987 riittää katsastuksen aikainen hyväksytty päästömittaus, siitä uudemmasta ei-vähäpäästöisestä pitäis olla koneesta valmistajan päästötodistus mut sitä kun ei jälkeenpäin rakennetuista ole saatavilla on käytännössäainut konsti asentaa autoon välille katalysaattori.
*Kiittää ja kumartaa*
http://kuvake.net/user/johnlee5?image_id=5246781
Mondeo TDDi 2.0 vm. 2001
Jäsen #758

Vastaa Viestiin