sierran ohjaustehostin.

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

sierran ohjaustehostin.

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ti Maaliskuu 7. 22:52:10 2006

mikähän mahtas aiheuttaa sen että ohjaustehostimen litkut vetää mustaks ja jäykistyy?
letkut on kyllä ihan sudet että voisko niistä irrota kumia?

Over Head Man
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Heinäkuu 25. 0:24:01 2003
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Over Head Man » To Maaliskuu 9. 11:31:44 2006

Putki/letku irti, pumppaa tyhjäks, naftaa tai jotain pesuaineeks ja tyhjäks. Uudet litkut sisään ja letku/putki takas niin loppuu tummuminen.

Sultzi
Viestit: 4858
Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Sultzi » Ti Lokakuu 3. 22:29:13 2006

Lainataan topicia.

Kysymys kuuluu (tai muutamakin) että mitä kaikkia pyörittää ne tuplahihnat joilla myös ohjaustehostin pyörii. Vesipumppua ja laturiako?

Sopiikos tuollainen ohc ruiskussa ollut tehostinpumppu 1.6l e-maxin kylkeen bolt-on vai tarviiko muokata jollain tavalla? Entä sopiiko kampiakselin siivapyöräksi ihan mikä vaan ohc:n tuplahihnoille tarkoitettu? Mistä saisi vesipumppuun tuplaurilla olevan lautasen?

Ja itse ohjausvaihde on ollut -92 korissa kiinni, sopiiko -88 keulille, luulisi olevan sama?

ylimark
Viestit: 920
Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja ylimark » Ke Lokakuu 4. 8:03:28 2006

Tehostinpaketti on bolt on myös e-maxin kylkeen, jopa hihnojen pitäs olla oikeen mittaset, ku lohkon korkeus on sama. Tuplahihnalla olevia siivapyöriä on ainakin kutoskoneen tehostimissa.
Sierra RS Cosworth -86
Cossu 4x4 x2
#654

Vastaa Viestiin