Dohc koneen rikkeripyörä ja anturi

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Dohc koneen rikkeripyörä ja anturi

Viesti Kirjoittaja Arska » Ti Joulukuu 26. 23:14:55 2006

Monta sakaraa siinä pyörässä olikaan? Onko alkuperäinen anturi korvattavissa jollain sellaisella jonka voi asentaa ilmaston armoille? Meinaan että onko tuon orkkisanturin sielunelämä jotenkin hankalaksi tehty? Alkuperäinen tuskin kestää suolavettä ja paskaa koneen ulkopuolelle asennettuna.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ti Joulukuu 26. 23:27:44 2006

36 hammasta, joista yksi on katkastu, eli 35 kokonaista hammasta ja yksi tyhjä väli. Vakio anturi toimii hyvin paskan ja suolaveden armoilla. Sen sijaan se DOHC koneen alkuperäinen peltinen triggeripyörä ei toimi kovinkaan kauaa paskan, roskien ja kivenmurujen vaikutusalueella. Tulee tuho ennenpitkää.
Jäsen #606

Vastaa Viestiin