2.0 dohc sierran turbotus

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

jarnok
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Tammikuu 15. 10:04:26 2007
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja jarnok » Pe Maaliskuu 23. 0:17:11 2007

olafu kirjoitti:Ja suurimmat erot ovat jakopää ja pituus. Dagenham on jotain senttejä Zeteciä/CVH:ta pidempi ja siinä on ketjuvetoinen jakopää, kun taas Zetecissä/CVH:ssa on remmiveto.
niin noi hihna ja ketju jututhan ei oo haittoja, jos kattoo mitenkä on noita zvh koneitakin toteuttu. Toi lohko pituusero on tietty vähän ongelmallinen :lol:

enemmän se että osuuko noi vesi/öljy kanavat mitenkään kohdilleen ja kannen kiinnityspaikat etc.

kertokaahan viisaat nyt tyhmälle että mikä idea alun perin tossa 8v docissa ollut idea?Vai onko toi kun on 2 keppiä niin pystytään paremmin säätämään avautumis ja sulkeutumisaikoja? vai mikä tossa ideana on ollut?

Vastaa Viestiin