suuttimista

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

caltsu
Viestit: 3557
Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
Paikkakunta: orimattila
Viesti:

suuttimista

Viesti Kirjoittaja caltsu » Pe Maaliskuu 28. 19:22:55 2008

sain suuttimet huollosta ja lapun niiden mukana.

testiohjelma D* ml
124
127
120
120
testiohjelma 9* ml
142
139
138
138

ml/min
496
508
480
480

mitä noista voi päätellä?
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » Pe Maaliskuu 28. 19:58:50 2008

Että noi pari suutinta heittää vähä... :wink:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

tony the tiger
Viestit: 1516
Liittynyt: Ke Toukokuu 18. 23:16:11 2005
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja tony the tiger » Pe Maaliskuu 28. 21:20:21 2008

Mikä sitten on vähän, on tuossa kuitenkin yli viiden prosentin ero.
Mutuna sanoisin, että vähän "liian" rikkaalle kun säätää kokonaisuuden, niin ei luulis tuon ero vielä haittaavan. Sit jos suuttimien auki oloajat alkaa olla rajoilla jo muutenkin, niin vaihtoon kaikki.
Escort RS Cosworth -93
Mondeo STW -99

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » La Maaliskuu 29. 5:13:57 2008

Harinen puhu et 2% olis maksimaalinen ero suuttimissa

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » La Maaliskuu 29. 9:48:36 2008

Vakio imusarjassa noi "pienemmät" sijoituisivat reunoille. Mut sulla kun on se isompi kotelo ja virtaukset muuttuneet niin ???
Olikos kahdessa männässä jälkiä lämpö ongelmista ?
Silloin voisi ajatella isompien paikkaa niinin mutta kuinka tarkalla sitten on todellisuudessa ollut niin ???
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

caltsu
Viestit: 3557
Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
Paikkakunta: orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caltsu » La Maaliskuu 29. 17:10:34 2008

yks mäntä oli lämmennyt reilummin, varmaankin aika rajoilla ollut nuo kun 397 tuli tehoa.
kirjan mukaan nuo on 550cc @ 3bar.

myykää joku mulle isommat tai tehdään sitten vaihtokauppaa.
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » Su Maaliskuu 30. 13:41:53 2008

Mulla on 503cc Siemenssit ja tuli 402hv @1.5bar, ite Harinen sanoi että suuttimet riitti ihan hyvin ja riittäis vähä pidemmällekkin... :wink:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

caltsu
Viestit: 3557
Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
Paikkakunta: orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caltsu » Su Maaliskuu 30. 15:07:30 2008

tumppe kirjoitti:Mulla on 503cc Siemenssit ja tuli 402hv @1.5bar, ite Harinen sanoi että suuttimet riitti ihan hyvin ja riittäis vähä pidemmällekkin... :wink:
eipä mulla sitten mitään hätää noitten kanssa ole, pitää laittaa väh 5% rikkaalle kun säädetään.
tehotavoite mulla on tälle keväälle yli 400hv ja alle 1.3bar, n.6200rpm.
saa nähdä miten toteutuu.
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa

Vastaa Viestiin