Seetirenkaat isoventtiiliseen IS kanteen?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Seetirenkaat isoventtiiliseen IS kanteen?

Viesti Kirjoittaja olafu » To Heinäkuu 17. 2:12:42 2008

Onko kokemuksia kestääkö kansi jos on kovat seetit imu ja pakopuolella ja venttiilit 44 / 38mm? Kysymys perustuu siihen, että kuulin eräältä koneistajalta kannen menevän 44mm seetirenkaalla puhki vesitilaan.
Jäsen #606

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Re: Seetirenkaat isoventtiiliseen IS kanteen?

Viesti Kirjoittaja Aksu » To Heinäkuu 17. 23:19:11 2008

olafu kirjoitti:Onko kokemuksia kestääkö kansi jos on kovat seetit imu ja pakopuolella ja venttiilit 44 / 38mm? Kysymys perustuu siihen, että kuulin eräältä koneistajalta kannen menevän 44mm seetirenkaalla puhki vesitilaan.
Itselle ehdoitettiin myös moista ventiilikombinaatiota ja muistin mainita että kansi oli -89 mallisesta.
Ainut että mun mielestä oli puhetta että 44mm:n menisi viellä vakio seetin kanssa.
Pakopuoli vaihtoon kun on kuulema nousseet kannesta ylös kun niin pieni jo vakionakin varsinkin kun saa enemmän lämpöä.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H » To Heinäkuu 17. 23:55:16 2008

Pariinkin eri kanteen Kansityössä laittovat reilu 10v sitten. Hyvin näkyy pysyneen kiinni. Noi on jotain 77-78 2.0 Tane kansia em. GP 1 nauloilla.
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'

Good enough is not good enough, it has to be done right.

Vastaa Viestiin