Greddy profec e-01 vai apexi avc-r

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Greddy profec e-01 vai apexi avc-r

Viesti Kirjoittaja sprint » To Heinäkuu 24. 15:09:40 2008

Onko kellään kokemusta tosta greddyn ohjaimesta?? Onko muita hyviä vaihtoehtoja sähköiseen ahtopaineen ohjaukseen.
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

apc

Viesti Kirjoittaja Fomococars » Pe Heinäkuu 25. 12:19:55 2008

APC- purkki

voit itse muuttaa rimmeristä minkä ahdon haluat.

nakutus ledi laitto maksaa noin 15 senttiä.
vaatii naku anturin. mut joka turbokoneessa taitaa (pitää) olla.

tosin maksaa vain ehkä sata euroa.

suomenkieliset ohjeet ja lontooksi myös.
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Re: apc

Viesti Kirjoittaja sprint » Pe Heinäkuu 25. 13:52:11 2008

Fomococars kirjoitti:APC- purkki

voit itse muuttaa rimmeristä minkä ahdon haluat.

nakutus ledi laitto maksaa noin 15 senttiä.
vaatii naku anturin. mut joka turbokoneessa taitaa (pitää) olla.

tosin maksaa vain ehkä sata euroa.

suomenkieliset ohjeet ja lontooksi myös.
Tälläsestä en ikinä ollu kuullutkaan. Onko nämä näitä saabin systeemeitä?
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

ahtaminen ja turbo ja nakuttaminen

Viesti Kirjoittaja Fomococars » La Heinäkuu 26. 18:13:46 2008

JEP ! Made in Saab Turbo

nakuledi vilkkuu kun kone nakuttaa sit vaan manuaalisesti rimmeristä ahtoja alaspäin jos purkki ei kerkee säätää ahtoja.
se puottaa portaittain ahtoja alas ja sit taas nostaa kun kaikki ok.

waikka saapisteja joskus mollataankin on niillä paljon hyvääkin.

Eli ostaa 9000 tulpo saapin APC purkin ja sen riman millä johtohärdellit saa siihen kiinni Purkaamosta. 10 senttiä piuhaa mukana se siinä.

netissä on kytkentäkaavio.

Purkki modataan eli muutetaan leikkikaluksi joka tekee ajamisesta hauskempaa.

kandee käyttää saapin nakuanturia koska 4-sylinterinen kone pelaa varmaan vaik cosassa ihan jees. purkki säädetty saapin anturille. joissain voi olla sama anturi koska saapi tuskin teki antureita itse.

tuolla tech ja APC tuning tai modifai kandee käydä lävitse
http://www.900aero.com/

täällä asia suomeksi mut just nyt sivu ei toiminu
mul pitäs jossain olla talles.
http://www.saabismionsairaus.net/index2.html

Sieltä: tietopankki ja APC-modifoiminen...



saapin foorumilla kandee käyttää hakua ja lukee apc jutut lävitse.
haku ja lukeminen ei maksa mitään.

http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... f5&start=0
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

Vastaa Viestiin