OHC kampurat

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

OHC kampurat

Viesti Kirjoittaja TAp » Ti Lokakuu 7. 20:32:07 2008

Ei löytynyt tätä sivuavaa keskustelua;

Onko kukaan ja millä menestyksellä käyttänyt myöhempien aikojen iS / EFI kampiakselia 2.0 70HM.. tai 74HM.. lohkoissa ?

Huomio kiintyi kampuran takapään limppuun, siihen johon vauhtipyörä ruuvataan, siitä kun puuttuu vanhemmissa oleva huuli joka heittää öljyt sivuun ennen stefaa; Onko uudemmissa lohkoissa tai laakerikannessa jotain muutoksia tätä ajatellen, stefa itsessää lienee sama.

Eli onko huoli öljyjen sisällä pysymisestä aiheeton :?:

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: OHC kampurat

Viesti Kirjoittaja jjs » Ti Lokakuu 7. 22:14:30 2008

Yksi pointti tuli mieleen:
Ei ole "sama" tiiviste; vanhemmissa koneissa on yksihuulitiiviste, ja uudemmissa ns.2- tai 3-huuli. Vähän varmisteltu kun stefaan ei ole ollut täysi luotto... :)
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Vastaa Viestiin